TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

McCANN i Weber Shandwick wygrały przetarg na obsługę marki Ekoenergetyka

Agencje wchodzące w skład McCANN Poland wygrały przetarg i zajmą się opracowaniem strategii i pozycjonowania marki Ekoenergetyka – wiodącego polskiego producenta technologii ładowania pojazdów elektrycznych.
O autorze
1 min czytania 2021-06-09

McCANN i Weber Shandwick wygrały prestiżowy przetarg w „branży przyszłości”, jaką jest dziś niewątpliwie elektromobilność. Agencje zajmą się rewizją strategii, wypracowaniem nowych długofalowych przesłanek strategicznych oraz pozycjonowaniem marki EKOENERGETYKA, a także wsparciem marketingowym Ekoenergetyki na rynku polskim oraz na szeregu rynków zagranicznych, na których firma zamierza w najbliższych latach rozwijać swoją działalność.

Ekoenergetyka to polska firma technologiczna, a jej historia jest niemal jak z Doliny Krzemowej. Stworzona 12 lat temu przez dwóch przyjaciół praktycznie w garażu jest dziś największym w Polsce producentem infrastruktury do ładowania pojazdów elektrycznych i jednym z liderów wśród producentów infrastruktury ładowania wysokiej mocy w Europie, konkuruje z takimi światowymi gigantami jak ABB czy Siemens. Firma z powodzeniem realizuje ekspansję zagraniczną. Do tej pory zainstalowała ponad 1400 stacji szybkiego i ultraszybkiego ładowania w przeszło 130 miastach, w 18 krajach.

– Postawiliśmy przed sobą ambitne cele strategiczne, zakładające rozwój i ekspansję na wielu rynkach zagranicznych. Do ich realizacji niezbędna jest silna, dobrze spozycjonowana marka oraz dobra strategia marketingowa. Dlatego poszukiwaliśmy partnera, mającego doświadczenie w tych obszarach, który będzie nam w stanie zapewnić profesjonalną obsługę nie tylko na rynku krajowym, ale też w krajach, w których planujemy ekspansję. McCANN i Weber Shandwick – dzięki swoim doświadczeniom, ale też zrozumieniu specyfiki naszej branży, trendów, produktów i naszych celów – doskonale się wpisują w naszą wizję. W procesie przetargowym agencja uzyskała aż 92% możliwych do zdobycia punktów – powiedziała Dagmara Duda, prezes zarządu Ekoenergetyki.

– Jesteśmy pełni podziwu dla dotychczasowych osiągnieć i dalszych planów ekspansji Ekoenergetyki. Bardzo się cieszymy, że będziemy mieć udział w dalszym rozwoju firmy – zarówno w Polsce, jak i na rynkach zagranicznych. Nasza agencja jest doskonale przygotowana do tego typu zadań i zrobimy wszystko co w naszej mocy, aby Ekoenergetyka miała właściwe wsparcie w kolejnym etapie swojego imponującego rozwoju – powiedział Wojciech Borowski, Group CEO, McCANN Poland.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zakres współpracy, oprócz strategicznych prac obejmujących markę, będzie też obejmował wsparcie w szerokim zakresie działań komunikacji marketingowej – w Polsce i na rynkach zagranicznych.

Słuchaj podcastu NowyMarketing