Wystartowała kampania „Polska Guuurom!” marki BETFAN z udziałem Mariusza Pudzianowskiego

O autorze
2 min czytania 2021-06-10

BETFAN, legalny polski bukmacher, rusza z nową kampanią marketingową pod hasłem „Polska Guuurom!”, w którą zaangażował Mariusza Pudzianowskiego. Kampanijny spot od 10 czerwca promuje w internecie i telewizji ofertę BETFAN związaną z Euro 2020. Akcja promocyjna jest wieloetapowa i obejmuje także współpracę z youtuberami, influencerami oraz działania na własnych kanałach w social mediach. Finałem kampanii będzie akcja „Leć na wakacje z BETFAN”.

„Polska Guuurom!” to kolejna odsłona współpracy reklamowej między bukmacherem a utytułowanym zawodnikiem mieszanych sztuk walki oraz strongmanem. Kampania promuje ofertę, w której na betfan.pl będą się pojawiały nowe promocje związane z meczami mistrzostw Europy. Oprócz tego nowi użytkownicy otrzymają 600 zł zwrotu cashback oraz 50 zł w ramach darmowego zakładu (freebet).

Zachęcający do skorzystania z oferty BETFAN spot z udziałem Pudziana i „człowieka-konia” będzie pokazywany w telewizji Polsat oraz na wielu serwisach i kanałach internetowych, w tym Sport.tvp.pl, Kwejk, CDA, TVN Player, IPLA. Kampania będzie też prowadzona m.in. na Wykopie, Transfery.info, Se.pl, Onet oraz na Facebooku i Instagramie. Głosu do spotu użyczyła popularna dziennikarka sportowa, Maja Strzelczyk.

Do współpracy w kampanii BETFAN zaprosił także youtuberów – Koza Sport, Mietczyńskiego i Footbreak, którzy występują lub prowadzą swoje programy na kanale bukmachera na YT. Kampanię wspierają również dziennikarze sportowi, jak wspomniana już Maja Strzelczyk, a także Tomasz Włodarczyk. Tomasz Witas oraz Mateusz Piotrowicz (Footbreak) z BETFAN, jako grupa reporterska, będą też na pierwszym grupowym meczu reprezentacji Polski ze Słowacją. Od kulis przyjrzą się poczynaniom Biało-Czerwonych w spotkaniu otwarcia turnieju.

Na kanale BETFAN na YouTube pojawią się też materiały wideo z „Pudzianem”, gdzie weźmie on udział w quizach angażujących fanów. Jednym z nich będzie program, w którym Mariusz Pudzianowski zadaje oglądającym go kibicom prawdziwe lub absurdalne pytania o kadrę piłkarską. Najbardziej zaangażowani fani otrzymają nagrody w postaci bonusów. Bukmacher w ramach akcji zaplanował także wiele innych działań na swoich profilach w social mediach.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Najbliższe tygodnie to prawdziwy wysoki sezon dla graczy, dlatego przygotowaliśmy dla nich wiele nowych ofert specjalnych, będą też propozycje zupełnie innowacyjne na krajowym rynku bukmacherskim. Wszystko po to, by zaangażować fanów i podnieść emocje towarzyszące piłkarskiemu świętu, w którym tym razem bierze udział także polska drużyna. Wszyscy trzymamy kciuki za Biało-Czerwonych, bo według naszych analityków Polacy mają duże szanse, żeby wyjść z grupy, co jest też zgodne z naszym hasłem „Polska-Guuurom!”. Jednak choć sercem jesteśmy za „naszymi”, to według analiz na szczyt najprawdopodobniej dotrą Francuzi. Czy tak się stanie? Do wspólnego śledzenia Euro 2020 i naszej strony internetowej zachęcać będzie ulubieniec wielu kibiców i naszych klientów, czyli Mariusz Pudzianowski, w doborowym towarzystwie innych popularnych osobistości – opowiada Jakub Świsłowski, dyrektor marketingu w BETFAN.

Działania promocyjne wokół oferty będą prowadzone w czerwcu oraz w lipcu, a finałem będzie akcja „Leć na wakacje z BETFAN”, w której główną nagrodą za aktywność podczas Euro 2020 będzie lot na wakacje wraz z dodatkową kwotą na wakacyjne wydatki. Taką nagrodę mogą otrzymać dwie osoby. Kampanię „Polska Guuurom!” zaplanował i zrealizował dział marketingu BETFAN. Kampanijne reklamy w różnych odsłonach:

Słuchaj podcastu NowyMarketing






NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Zgodnie z analizami BETFAN największe szanse na wejście do finału Euro 2020 mają Anglia oraz Francja i to właśnie Francuzi zostaną zwycięzcami turnieju. Polska ma 72% szans, by wyjść z grupy, ale z każdym kolejnym etapem jej szanse na wygrane topnieją. Na wejście do ćwierćfinału ekipa prowadzona przez Paulo Sousę ma 37,5% szans. Według bukmachera w najbliższych meczach Biało-Czerwoni pokonają Słowację, z Hiszpanią przegrają, a mecz ze Szwecją zakończy się remisem. Za każde 100 zł postawione w BETFAN na zwycięstwo ze Słowacją można otrzymać 180 zł – o ile ziści się pozytywny dla polskich kibiców scenariusz, z Hiszpanią – 630 zł, zaś ze Szwecją – 287 zł. Triumf Francji w Euro 2020 to przy 100-złotowym zakładzie wygrana 550 zł.