TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Agencja Kalicińscy wygrywa przetarg Kaufland na moderację social media

Agencja Kalicińscy zwyciężyła w przetargu na moderację mediów społecznościowych sieci hipermarketów Kaufland.
O autorze
1 min czytania 2021-06-14

– Wybraliśmy agencję Kalicińscy, ponieważ przekonał nas zarówno przedstawiony pomysł na komunikację, jak i niestandardowe podejście do przetargu. Agencja również szybko wyczuła narrację marki i już od pierwszych tygodni współpracy wykazała się profesjonalizmem w zakresie moderacji w kanałach social mediowych – mówi Żaneta Glinka, dyrektor pionu digital, Kaufland.

Do zadań agencji należy kompleksowa moderacja, komunikacja kryzysowa oraz monitorowanie wraz z raportowaniem wszystkich kanałów społecznościowych sieci hipermarketów Kaufland.

– Fakt, że nasz nowy klient, jakim jest Kaufland tak szybko docenił jakość naszej obsługi wynika z tego, że stawiamy na moderatorów, którzy doskonale radzą sobie z angażowaniem odbiorców, a także potrafią świetnie identyfikować ryzyko oraz działać zgodnie z ustalonymi i wypracowanymi podczas warsztatów procedurami. Dzięki temu udzielane przez nich odpowiedzi są przemyślane i budują wizerunek marki również w bezpośrednim dialogu z konsumentem – mówi Kuba Kaliciński, CEO agencji Kalicińscy.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj