Agencja Kalicińscy wygrywa przetarg Kaufland na moderację social media

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Agencja Kalicińscy wygrywa przetarg Kaufland na moderację social media

Agencja Kalicińscy zwyciężyła w przetargu na moderację mediów społecznościowych sieci hipermarketów Kaufland.

– Wybraliśmy agencję Kalicińscy, ponieważ przekonał nas zarówno przedstawiony pomysł na komunikację, jak i niestandardowe podejście do przetargu. Agencja również szybko wyczuła narrację marki i już od pierwszych tygodni współpracy wykazała się profesjonalizmem w zakresie moderacji w kanałach social mediowych – mówi Żaneta Glinka, dyrektor pionu digital, Kaufland.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Do zadań agencji należy kompleksowa moderacja, komunikacja kryzysowa oraz monitorowanie wraz z raportowaniem wszystkich kanałów społecznościowych sieci hipermarketów Kaufland.

– Fakt, że nasz nowy klient, jakim jest Kaufland tak szybko docenił jakość naszej obsługi wynika z tego, że stawiamy na moderatorów, którzy doskonale radzą sobie z angażowaniem odbiorców, a także potrafią świetnie identyfikować ryzyko oraz działać zgodnie z ustalonymi i wypracowanymi podczas warsztatów procedurami. Dzięki temu udzielane przez nich odpowiedzi są przemyślane i budują wizerunek marki również w bezpośrednim dialogu z konsumentem – mówi Kuba Kaliciński, CEO agencji Kalicińscy.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij