Orange wystartowało z kolejną odsłoną kampanii „Trudna przyjaźń”

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Orange wystartowało z kolejną odsłoną kampanii „Trudna przyjaźń”

10 czerwca br. ruszyła kolejna odsłona kampanii Orange na kartę w formacie „Trudna przyjaźń”. Reklamująca morze internetu – aż 120 GB.

Występujący już od kilku lat w reklamach Orange aktorzy Mikołaj Cieślak i Robert Górski tym razem wylądowali na obozie przetrwania na wyspie i muszą się z niej wydostać. Ale czy na pewno muszą? Słońce, plaża, internet. A nawet całe morze internetu. Czy może być lepiej?

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kampania będzie realizowana w telewizji, radiu i internecie, w tym w mediach społecznościowych. Powstały spoty w wersjach 80-sekundowy film do internetu oraz 30-sekundowy, który można obejrzeć w telewizji w kanałach należących m.in. do TVN i TVP. Ponadto kreacje będą emitowane w mediach społecznościowych w specjalnie dedykowanych formatach.

Kampanię przygotowano w agencji Leo Burnett Warszawa we współpracy z Orange Polska. Film wyprodukowało studio M5. Postprodukcję przygotowało studio Orka. Za udźwiękowienie odpowiada studio Lunapark. Reżyserował Marcin Filipek.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij