Olga Chełchowska objęła stanowisko account director w Walk Creative

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Olga Chełchowska objęła stanowisko account director w Walk Creative

Olga Chełchowska z początkiem czerwca br. awansowała na stanowisko account director w zespole client service w Walk Creative. Z Grupą Walk związana jest od ponad 7 lat.

Obecnie, w związku z awansem na stanowisko account director, Olga Chełchowska odpowiada m.in. za pracę zespołu dedykowanego obsłudze Vision Express oraz Trendy Opticions, w tym zarówno za realizacje kampanii ATL, BTL, jak i digital oraz social media. Wspiera także działania dla fintechu PayEye oraz zajmuje się pozyskiwaniem nowych Klientów agencji. Ponadto odpowiada za komunikację wewnętrzną i zewnętrzną Walk Creative.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– W Walk Creative stawiamy bardzo duży nacisk na rozwój naszych ludzi i stałe doskonalenie umiejętności. Znając wysokie kompetencje Olgi nie tylko w sektorze retail, w którym się specjalizujemy, ale też w wielu innych obszarach marketingowych oraz jej zdolność budowania relacji z klientami, czystą przyjemnością było powierzenie w jej ręce zarządzania zespołem oraz jednego z naszych najważniejszych klientów, jakim jest Vision Express – komentuje Piotr Sroka, client service director w Walk Creative.

Olga Chełchowska z Grupą Walk związana jest od końca 2013 roku. Pierwsze 6 lat pracowała w Walk PR odpowiadając za organizację pracy zespołu produktowego oraz realizacje kompleksowych strategii PR.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij