Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Olga Chełchowska objęła stanowisko account director w Walk Creative

Olga Chełchowska z początkiem czerwca br. awansowała na stanowisko account director w zespole client service w Walk Creative. Z Grupą Walk związana jest od ponad 7 lat.
O autorze
1 min czytania 2021-06-15

Obecnie, w związku z awansem na stanowisko account director, Olga Chełchowska odpowiada m.in. za pracę zespołu dedykowanego obsłudze Vision Express oraz Trendy Opticions, w tym zarówno za realizacje kampanii ATL, BTL, jak i digital oraz social media. Wspiera także działania dla fintechu PayEye oraz zajmuje się pozyskiwaniem nowych Klientów agencji. Ponadto odpowiada za komunikację wewnętrzną i zewnętrzną Walk Creative.

– W Walk Creative stawiamy bardzo duży nacisk na rozwój naszych ludzi i stałe doskonalenie umiejętności. Znając wysokie kompetencje Olgi nie tylko w sektorze retail, w którym się specjalizujemy, ale też w wielu innych obszarach marketingowych oraz jej zdolność budowania relacji z klientami, czystą przyjemnością było powierzenie w jej ręce zarządzania zespołem oraz jednego z naszych najważniejszych klientów, jakim jest Vision Express – komentuje Piotr Sroka, client service director w Walk Creative.

Olga Chełchowska z Grupą Walk związana jest od końca 2013 roku. Pierwsze 6 lat pracowała w Walk PR odpowiadając za organizację pracy zespołu produktowego oraz realizacje kompleksowych strategii PR.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj