Promocja potrwa 2,5 miesiąca, wystartuje 12 maja i zakończy się 31 lipca 2014 roku. W promocji będzie mógł wziąć udział każdy, kto kupi dwa produkty Hochland z oznaczeniem promocyjnym, zachowa paragon i wyśle dokończone zdanie: „Hochland. Wolę plażę niż piłkę, bo…” SMS-em lub wejdzie na www.jadedobrazylii.pl i zostawi zgłoszenie.
Promocja Hochland będzie miała silne wsparcie reklamowe, co zwiększy jej efektywność. Równolegle planowane są: kampania w prasie, strona promocyjna www.jadedobrazylii.pl, kampania www – wsparcie online, flash promocyjny na opakowaniach i szereg materiałów POS.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Za kreację i realizację akcji odpowiada agencja Grasp Group.