Z okazji trwających Mistrzostw Europy w piłce nożnej wytwórnia QueQuality przygotowała niespodziankę dla fanów futbolu i muzyki. Na oficjalnej stronie można zamówić w przedsprzedaży limitowane piłkarskie koszulki. Cały dochód ze sprzedaży oraz dodatkowe 10% wytwórnia przeznaczy na wsparcie reprezentacji Polski w piłce nożnej osób niewidomych.
W pracach nad projektem koszulki wzięły udział dzieciaki z Akademii Piłkarskiej Orzeł Źlinice. Przedsprzedaż piłkarskich koszulek z logo QueQuality dostępna jest na stronie queshop.pl/quequality-clth-2/quequality-football-tee
Zobacz również
Cały zysk ze sprzedaży oraz dodatkowe 10% QueQuality przeznaczy na wsparcie reprezentacji Polski w piłce nożnej osób niewidomych (Blind Football) w przygotowaniu do Mistrzostw Europy w Bukareszcie.
QueQuality aktywnie wspiera opolski klub LZS Orzeł Źlinice oraz przylegającą do niego akademię piłkarską. Od początu maja w ufundowanych przez wytwórnię koszulkach trenują zawodnicy z grupy żaków, a także seniorska drużyna Orzeł Źlinice.
![Sprzedaż zagraniczna zgodna z prawem – wyzwania, przykłady błędów i praktyczna checklista [WEBINAR]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/webinar-cross-border-e-commerce-prawo-cover-142x0-c-default.jpg)
Sprzedaż zagraniczna zgodna z prawem – wyzwania, przykłady błędów i praktyczna checklista [WEBINAR]