TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Ruszyła kampania ASUS – #ROG4Creators z udziałem Natalii Zamilskiej i RAU Performance

O autorze
2 min czytania 2021-06-16

Akcja #ROG4Creators marki ASUS Republic of Gamers, to kampania skierowana do młodych twórców, muzyków, producentów i osób kreatywnych. Ambasadorami zostali artyści i producenci: Natalia Zamilska i RAU Performance. W specjalnych wywiadach inspirują, zdradzają szczegóły dot. swojej twórczości, życia oraz zachęcają do udziału w akcji. W jej ramach ruszyły kreatywne konkursy, działania z influencerami, spoty wideo oraz kampanie mediowe.

Celem projektu #ROG4Creators jest wsparcie młodych twórców, muzyków, producentów czy copywriterów łączących kreatywność i zamiłowanie do gier. Inicjatywa marki ASUS Republic of Gamers ma aktywizować twórców, dawać im możliwość zaistnienia, ale także otwiera szansę do wygrania wartościowych nagród: indywidualnych zajęć z produkcji muzyki w warszawskiej Akademii Dźwięku, rocznego dostępu do kursów twórczego pisania MasterClass czy głównej nagrody – wartego kilkanaście tysięcy złotych laptopa ASUS ROG Zephyrus Duo 15 SE.

– #ROG4Creators to inicjatywa budująca społeczność młodych twórców, osób pracujących lub rozpoczynających pracę w branżach kreatywnych, a przy tym fanów gier. W tegorocznej edycji zapraszamy do nas twórców muzyki, niezależnie w jakim wieku są i jak długo pracują – mówi Marcin Czech z ASUS Polska.

W ramach akcji odbywają się dwa konkursy. W głównym trzeba przygotować muzykę, a w drugim tekst utworu. Bazą jest animacja RE:IGNITE – spot promocyjny ASUS Republic of Gamers. Obydwa trwają do 30 czerwca, a laureaci zostaną ogłoszeni 15 lipca 2021 r. Wziąć udział w konkursach może każdy. Wystarczy wejść na stronę rog4creators.pl.

Zamilska i RAU, spoty i kampanie online

Kampania ma charakter kreatywny i wielokanałowy. Za jej koncepcję, produkcję oraz realizację odpowiedzialna jest agencja 360 stopni Neon Shake. Oparta jest m.in. na współpracy z influencerami. Ambasadorami akcji zostali: Natalia Zamilska i RAU Performance. Z jednej strony najsłynniejsza polska producentka muzyki elektronicznej, a z drugiej nietuzinkowy raper i producent. Z artystami zrealizowane zostały specjalne wywiady, w których inspirują młodych twórców, opowiadają o swoje pracy, początkach, historiach z życia i dają mini lekcje tworzenia muzyki. Spot promocyjny można zobaczyć poniżej. Natomiast całe wywiady z artystami do obejrzenia są na stronie projektu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Kreatywny pomysł, duże zainteresowanie akcją, jakość, to główne założenia dla tej kampanii. Konkurs muzyczny w takiej formie i odsłonie, nie był wcześniej znany. Jednak jego wysoki próg wejścia determinował dokładne przemyślenie komunikacji i kanałów, by dotrzeć do ścisłej grupy docelowej – tłumaczy Mateusz Nawrocki, communications manager w Neon Shake, który odpowiada za produkcję i realizację kampanii. – Stąd ambasadorzy, których śledzą osoby kreatywne, interesujące się muzyką i jej produkcją, a bez wątpienia są nimi Zamilska i RAU. Dodatkowo Zamilska, to także autorka muzyki do gry „Ruiner”, a punkt styku z gamingiem też był ważny. Akcję wsparliśmy dużym zasobem wiedzy, motywacji i narzędzi. Inspirujące wywiady z amabsadorami oraz tutoriale produkcji muzyki i baza tysiąca sampli dla uczestników, które przygotowali partnerzy akcji – dodaje Mateusz Nawrocki.

Promocję wspiera kampania mediowa, m.in. w digitalu. Wspomagana jest także działaniami w social mediach oraz we współpracy z uczelniami. Neon Shake w ramach realizacji kampanii kooperuje z domem mediowym Media Choice oraz domem produkcyjnym Ikona.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się