Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

LinkedIn udostępnił polskim marketerom nowy format reklamowy – Event Ads

LinkedIn wprowadził do swojej oferty w Polsce nowy format reklamowy – LinkedIn Event Ads. Premierę światową miał on kilka tygodni temu, obecnie jest dostępny także dla polskich marketerów za pośrednictwem Httpool Polska, który jest oficjalnym przedstawicielem reklamowym LinkedIn w naszym kraju.
O autorze
1 min czytania 2021-06-16

– Nowy format powstał jako odpowiedź na potrzeby promocji wydarzeń biznesowych przeprowadzanych na LinkedInie. Skierowany jest do tych, którzy chcą dotrzeć z informacją o planowanym wydarzeniu do profesjonalistów mających konto na LinkedInie, spoza sieci swoich kontaktów – wyjaśnia Justyna Bednarek-Roszkowska, LinkedIn sales lead Poland w Httpool Polska.

Nowy format reklamowy służy wyłącznie do promocji wydarzeń (czyli LinkedIn Events). Zdefiniować przekaz reklamowy można w ramach nowego formatu bardzo elastycznie, wyjaśniając odbiorcom szczegóły związane z planowanym wydarzeniem, natomiast jego głównym celem jest właśnie przekierowywanie na promowany event.

– Narzędzie LinkedIn Event, czyli możliwość tworzenia wydarzeń biznesowych (np. konferencji, zebrań, prezentacji itp.), zostało na platformie LinkedIn wprowadzone pod koniec 2019 roku i zyskało na popularności w 2020 roku i w pierwszej połowie roku bieżącego; z powodów dość oczywistych, czyli w wyniku nowej pandemicznej rzeczywistości. Biznes na całym świecie bardzo przestawił się na digital, większość spotkań biznesowych odbywa się teraz w ten sposób, dotyczy to również eventów, organizowanych coraz częściej online. I trzeba przyznać, że szczególnie właśnie LinkedIn wydaje się platformą wręcz stworzoną do tego typu działań, oferując najwłaściwszą grupę docelową, czyli profesjonalistów i szeroko pojęty „biznes” – dodaje Justyna Duszyńska, CEO Httpool Polska.

LinkedIn Event, czyli możliwości tworzenia i przeprowadzania wydarzeń, jest opcją bezpłatną, ale jego promocja – czyli wprowadzony obecnie Event Ads – jest płatnym formatem reklamowym.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj