TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

LinkedIn udostępnił polskim marketerom nowy format reklamowy – Event Ads

LinkedIn wprowadził do swojej oferty w Polsce nowy format reklamowy – LinkedIn Event Ads. Premierę światową miał on kilka tygodni temu, obecnie jest dostępny także dla polskich marketerów za pośrednictwem Httpool Polska, który jest oficjalnym przedstawicielem reklamowym LinkedIn w naszym kraju.
O autorze
1 min czytania 2021-06-16

– Nowy format powstał jako odpowiedź na potrzeby promocji wydarzeń biznesowych przeprowadzanych na LinkedInie. Skierowany jest do tych, którzy chcą dotrzeć z informacją o planowanym wydarzeniu do profesjonalistów mających konto na LinkedInie, spoza sieci swoich kontaktów – wyjaśnia Justyna Bednarek-Roszkowska, LinkedIn sales lead Poland w Httpool Polska.

Nowy format reklamowy służy wyłącznie do promocji wydarzeń (czyli LinkedIn Events). Zdefiniować przekaz reklamowy można w ramach nowego formatu bardzo elastycznie, wyjaśniając odbiorcom szczegóły związane z planowanym wydarzeniem, natomiast jego głównym celem jest właśnie przekierowywanie na promowany event.

– Narzędzie LinkedIn Event, czyli możliwość tworzenia wydarzeń biznesowych (np. konferencji, zebrań, prezentacji itp.), zostało na platformie LinkedIn wprowadzone pod koniec 2019 roku i zyskało na popularności w 2020 roku i w pierwszej połowie roku bieżącego; z powodów dość oczywistych, czyli w wyniku nowej pandemicznej rzeczywistości. Biznes na całym świecie bardzo przestawił się na digital, większość spotkań biznesowych odbywa się teraz w ten sposób, dotyczy to również eventów, organizowanych coraz częściej online. I trzeba przyznać, że szczególnie właśnie LinkedIn wydaje się platformą wręcz stworzoną do tego typu działań, oferując najwłaściwszą grupę docelową, czyli profesjonalistów i szeroko pojęty „biznes” – dodaje Justyna Duszyńska, CEO Httpool Polska.

LinkedIn Event, czyli możliwości tworzenia i przeprowadzania wydarzeń, jest opcją bezpłatną, ale jego promocja – czyli wprowadzony obecnie Event Ads – jest płatnym formatem reklamowym.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj