180heartbeats + JUNG v MATT organizuje dla branży wspólne oglądanie Cannes Lions 2021

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
180heartbeats + JUNG v MATT organizuje dla branży wspólne oglądanie Cannes Lions 2021

Agencja 180heartbeats + JUNG v MATT zaprasza branżę reklamową na wspólne celebrowanie międzynarodowego święta kreatywności Cannes Lions 2021. Wydarzenie, które agencja organizuje wraz z Stowarzyszeniem Komunikacji Marketingowej SAR odbędzie się w tym samym czasie co Cannes Lions, czyli 21-25 czerwca w Warszawie. Gospodarzami będą tegoroczni AdWoman – Ewa Góralska, AdMen – Marcin Gaworski oraz AdMarketer – Darek Maciołek.


Cannes Lions to najważniejsze święto w kalendarzach całej branży. Przed pandemią kreatywni i marketerzy z całego świata od 1954 roku spotykali na Riwierze Francuskiej, by wymienić się doświadczeniami i wspólnie celebrować kreatywność. Punktem kulminacyjnym każdego dnia festiwalu jest uroczysta gala wręczenia nagród za najlepsze kreacje reklamowe minionych 12 miesięcy. W tym roku z uwagi na to, że rok temu festiwal się nie odbył, zostaną przyznane Lwy za 2020 i 2021 rok. Tegoroczna edycja Cannes Lions będzie trwać od 21 do 25 czerwca, jednak ze względu na pandemię koronawirusa, już po raz drugi odbędzie się wyłącznie online.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Agencja 180heartbeats + JUNG v MATT postanowiła nie rezygnować ze społecznego charakteru wydarzenia i zorganizować wspólne oglądanie relacji z festiwalu na swoim podwórku, przy Szpitalnej 8A. Event o nazwie „Festiwal reklamy Cannes Lions w Warszawie” będzie trwał codziennie od 21 do 25 czerwca. Screening w godzinach od 11 do 19:30 obejmie m.in. gale konkursowe, wystąpienia oraz dyskusje, jak choćby debatę poświęconą zmianom klimatycznym czy spotkanie z Andrą Day, nominowaną do Oscara odtwórczynią roli Billie Holiday. Ponadto w tym roku organizatorzy udostępniają screening wszystkim dotychczasowym laureatom Lwów. Szczegółowy program znajdują się na stronie live.canneslions.com/schedule

Podczas wydarzenia w Warszawie przewidziano także francuskie przysmaki oraz rose. O oprawę muzyczną wydarzenia zadba Clouds Fest i marka Glo. W czwartek wieczorem (24 czerwca) organizatorzy zapraszają na after party w Newonce Bar (Nowy Świat 6/12).

– Cannes Lions od zawsze był ważnym miejscem networkingu dla całego świata reklamy – mówi Marcin Gaworski, CEO i partner 180heartbeats + JUNG v MATT. – Choć w tym roku wydarzenie odbędzie się w formie digitalowej, to nadal daje nam okazję, by się zintegrować i wzajemnie inspirować. Chcemy wspólnie przeżywać konkursowe emocje – dodaje.

Partnerami są BNP Paribas, GLO, Biuro Reklamy Grupy OLX, MullenLowe Mediahub, F25 i Red Bull. Patronat medialny objęli magazyn Press i portal newonce.

Zapisy oraz więcej informacji o wydarzeniu znajduje się na stronie www.facebook.com/events/174759817992556

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij