180heartbeats + JUNG v MATT organizuje dla branży wspólne oglądanie Cannes Lions 2021

O autorze
1 min czytania 2021-06-17

Agencja 180heartbeats + JUNG v MATT zaprasza branżę reklamową na wspólne celebrowanie międzynarodowego święta kreatywności Cannes Lions 2021. Wydarzenie, które agencja organizuje wraz z Stowarzyszeniem Komunikacji Marketingowej SAR odbędzie się w tym samym czasie co Cannes Lions, czyli 21-25 czerwca w Warszawie. Gospodarzami będą tegoroczni AdWoman – Ewa Góralska, AdMen – Marcin Gaworski oraz AdMarketer – Darek Maciołek.

Cannes Lions to najważniejsze święto w kalendarzach całej branży. Przed pandemią kreatywni i marketerzy z całego świata od 1954 roku spotykali na Riwierze Francuskiej, by wymienić się doświadczeniami i wspólnie celebrować kreatywność. Punktem kulminacyjnym każdego dnia festiwalu jest uroczysta gala wręczenia nagród za najlepsze kreacje reklamowe minionych 12 miesięcy. W tym roku z uwagi na to, że rok temu festiwal się nie odbył, zostaną przyznane Lwy za 2020 i 2021 rok. Tegoroczna edycja Cannes Lions będzie trwać od 21 do 25 czerwca, jednak ze względu na pandemię koronawirusa, już po raz drugi odbędzie się wyłącznie online.

Agencja 180heartbeats + JUNG v MATT postanowiła nie rezygnować ze społecznego charakteru wydarzenia i zorganizować wspólne oglądanie relacji z festiwalu na swoim podwórku, przy Szpitalnej 8A. Event o nazwie „Festiwal reklamy Cannes Lions w Warszawie” będzie trwał codziennie od 21 do 25 czerwca. Screening w godzinach od 11 do 19:30 obejmie m.in. gale konkursowe, wystąpienia oraz dyskusje, jak choćby debatę poświęconą zmianom klimatycznym czy spotkanie z Andrą Day, nominowaną do Oscara odtwórczynią roli Billie Holiday. Ponadto w tym roku organizatorzy udostępniają screening wszystkim dotychczasowym laureatom Lwów. Szczegółowy program znajdują się na stronie live.canneslions.com/schedule

Podczas wydarzenia w Warszawie przewidziano także francuskie przysmaki oraz rose. O oprawę muzyczną wydarzenia zadba Clouds Fest i marka Glo. W czwartek wieczorem (24 czerwca) organizatorzy zapraszają na after party w Newonce Bar (Nowy Świat 6/12).

– Cannes Lions od zawsze był ważnym miejscem networkingu dla całego świata reklamy – mówi Marcin Gaworski, CEO i partner 180heartbeats + JUNG v MATT. – Choć w tym roku wydarzenie odbędzie się w formie digitalowej, to nadal daje nam okazję, by się zintegrować i wzajemnie inspirować. Chcemy wspólnie przeżywać konkursowe emocje – dodaje.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Partnerami są BNP Paribas, GLO, Biuro Reklamy Grupy OLX, MullenLowe Mediahub, F25 i Red Bull. Patronat medialny objęli magazyn Press i portal newonce.

Zapisy oraz więcej informacji o wydarzeniu znajduje się na stronie www.facebook.com/events/174759817992556

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się