TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Efektywność jest piękna – ruszyła kampania Effie Awards Poland 2021

O autorze
2 min czytania 2021-06-17

Nowa odsłona komunikacji SAR Effie Awards wynosi efektywność na piedestał, wyznaczając świeży kierunek wizualny odmienionego w formule konkursu. Tegoroczna kampania stawia tezę, że to, co piękne, często jest policzalne i udowadnia, że tabele i wykresy mogą być atrakcyjne nie tylko dla ludzi rozmiłowanych w statystykach.

– Efektywność i kreatywność nie muszą się wykluczać. Chcieliśmy pokazać, że estetyką często rządzą zasady matematyki – jak w funkcjonalistycznej architekturze – i udowodnić, że KPI-e też mogą być piękne – mówi Adriana Hochmańska, copywriter w 2012 Agency.

Seria digitalowych spotów w reżyserii Arka Nowakowskiego zabiera nas do świata, w którym efektywność podniesiona jest do rangi przedmiotu kultu. Symboliczne statystyki i wykresy ubrane są w formę hipnotyzujących rzeźb – godnych podziwu i czci.

– Naszym celem było ukazanie efektywności w nowym świetle – dosłownie. Nasze postaci grzeją się w blasku olśniewających wizualizacji statystyk, zachwycając się manifestacją policzalnych sukcesów. Finalnie wszystko ewoluuje w formę ostateczną – statuetkę Effie – dodaje Kaja Dobrzańska, art director w 2012 Agency.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Częścią kampanii są pełne eleganckiego humoru zdjęcia autorstwa Kasi Bielskiej. Całość osadzona jest w budzących matematyczne skojarzenia layoutach – tak, by wszystkie detale kampanii podporządkować głównej myśli: Efektywność jest piękna.

Kampania jest częścią tegorocznej strategii – #EffieMovingForward, wprowadzającej zmiany w kategoriach, formularzach i kryteriach oceny konkursu – nadążającej za zmieniającymi się błyskawicznie realiami rynku.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Za koncept kreatywny kampanii odpowiada Agencja 2012, za produkcję i postprodukcję Graffiti Films i studio Lunapark. Majestatyczna muzyka w spotach rozbrzmiewa dzięki Fonoteka Sirens, Universal Production Music oraz YogiBaboo.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Agencja: 2012 Agency

  • CD: Przemek Bogdanowicz
  • Strategic Director: Barbara Niedziela
  • Account Supervisor: Paula Gurgul
  • Team kreatywny: Kaja Dobrzańska, Adriana Hochmańska
  • Motion Support: Vladyslav Kravets / Feeders

Produkcja: Graffiti Films

  • Producent – Kacper Wantoła
  • Kierownik produkcji – Magda Stefaniak
  • Reżyseria i zdjęcia – Arek Nowakowski
  • 1st ad – Patrycja Polkowska
  • Fotograf – Kasia Bielska
  • Asystent Kamery – Piotr Kula
  • Gaffer – Grzegorz Strzelecki
  • Kostiumograf – Dominika Lodzińska
  • Charakteryzacja – Ada Nowakowska
  • Asystent fotografa – Hubert Libuda
  • Retusz Zdjęć – Agata Bielska

Postprodukcja: Lunapark:

  • Magdalena Miszczak
  • Montaż offline: Maciej Obara
  • Grading: Szymon Kraszewski
  • Online: Michał Andruch
  • 3D Supervisor: Błażej Górnicki
  • 3D: Łukasz Kondek

Sound designer: Wawrzyniec Sierosławski

Sirens: Róża Dudziewicz

YogiBaboo:

  • Justyna Wojtkowska, Andrzej „BUAYAN” Połchowski
  • Lektor: Barbara Kałużna

Transport – Albert Ostrowski

Catering – Grzegorz Kuran

Do 22. edycji Effie Awards można zgłaszać kampanie w czterech, wyznaczonych terminach:

  • I termin: upłynął
  • II termin: 31.05 (od godz.17:01) – 21.06 (do godz. 17:00 włącznie)
  • III termin: 21.06 (od godz.17:01) – 12.07 (do godz. 17:00 włącznie)
  • IV termin: 12.07 (od godz. 17:01) – 23.07 (do godz. 17:00 włącznie)

Więcej szczegółów znajdzie się wkrótce na stronie awards.effie.pl/

W tym roku, swoim zaangażowaniem, Effie Awards 2021 wspierają:

  • Sponsorzy Strategiczni: TVN, Onet, Radio Zet, Salesforce
  • Sponsorzy Wspierający: Facebook, AMS, YouTube
  • Partnerzy Merytoryczni: Premium TV, Media&Leads Polska
  • Doradca prawny: Firma prawnicza LSW
  • Patroni medialni: NowyMarketing, Forbes, Business Insider, PRoto, Marketer+, E-Commerce w Praktyce, Marketing przy Kawie, KampanieSpołeczne.pl, Noizz