Wystartowała kampania edukacyjna mBanku – Cyfrowe Rewolucje

O autorze
2 min czytania 2021-06-18

Wystartowały Cyfrowe Rewolucje – kampania edukacyjna mBanku, który od wielu lat wspiera w ten sposób przedsiębiorców w przeniesieniu lub rozwinięciu ich biznesu w internecie. Prowadzone działania oparte są o dwa filary: stronę cyfrowerewolucje.pl z szeregiem wartościowych, merytorycznych treści przygotowanych przez najlepszych ekspertów z branży oraz konkurs na cyfrową rewolucję. W tym roku do wygrania są biznesowe nagrody o wartości 300 tys. zł. W sieci pojawiły się spoty promujące kampanię z udziałem samego… Archimedesa.

Ubiegłoroczna edycja kampanii Cyfrowe Rewolucje to kilkadziesiąt tekstów i blisko 20 webinarów poświęconych przeniesieniu firmy do świata online. To także ponad 550 zgłoszeń w konkursie, w którym do wygrania były m.in. usługi pozwalające na zbudowanie e-sklepu i jego promocji w internecie, szkolenia z e-marketingu, wsparcie prawne i księgowe oraz pakiety usług logistycznych.

24 maja ruszyła druga edycja Cyfrowych Rewolucji mBanku. Centrum kampanii stanowi nowa strona cyfrowerewolucje.pl – kompendium wiedzy o tym, jak krok po kroku przenieść firmę do sieci. Przedsiębiorcy znajdą na niej bezpłatny kurs skutecznej sprzedaży online oraz inspirujące case study firm, które odniosły już sukces w internecie. Każdy kurs kończy się testem sprawdzającym wiedzę. Materiały przygotowali eksperci rynku e-commerce. Wszystkie są bezpłatne. Nie trzeba być klientem mBanku, żeby z nich skorzystać.

Działaniom edukacyjnym towarzyszy konkurs, który startuje 23 czerwca – jego uczestnicy będą walczyć o przeprowadzenie cyfrowej rewolucji w swojej firmie. Zwycięzcy mogą liczyć na pomoc w pokonaniu szeregu wyzwań, które towarzyszą uruchomieniu internetowego biznesu, m.in. prawnych, marketingowych czy technologicznych. Do ich dyspozycji pozostaną sprawdzeni partnerzy banku: Ceneo, Cube Group, DIMAQ, DPD, Gessel, Ideo Force, Inpost, Lex Secure PayNow, Samito i Sky-shop.pl. Co więcej, za jakość przeprowadzonych rewolucji będzie odpowiadał doświadczony menedżer i biznesmen – Maciej Filipkowski prowadzący podcast Zaprojektuj swoje życie. Ekspert przez pół roku będzie spotykał się ze zwycięzcami na sesjach mentoringowych. Zaprosi ich również do udziału w swoim programie. Partnerem strategicznym konkursu jest Mastercard.

Tegoroczną kampanię promują trzy spoty wideo. Koncepcja kreatywna skupiona jest wokół myśli: „Omnichannel, dropshipping, mikrokonwersja. To takie skomplikowane. Bądź tu mądry. Tak, bądź! Wejdź na cyfrowerewolucje.pl – kompendium wiedzy o prowadzenia firmy w sieci i przekonaj się, że droga do sukcesu w e-commerce jest prostsza niż myślisz”. W kreacjach wykorzystana została postać starożytnego myśliciela – Archimedesa. Działania prowadzone w internecie trwają od 24 maja i zakończą się 31 sierpnia. Za przygotowanie kampanii odpowiedzialna jest agencja Grey Poland, dom produkcyjny Lemon oraz dom mediowy Mindshare.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj



Słuchaj podcastu NowyMarketing