TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Lato pełne różnorodności w kampanii Storytel

Do realizacji spotu tegorocznej Summer Campaign Storytel zaprosił osoby reprezentujące różne mniejszości, by celebrować różnorodność osób słuchających audiobooki.
O autorze
1 min czytania 2021-06-18

W Storytel nie pytamy was o pochodzenie, płeć, wiek, rasę czy upodobania. Pytamy tylko: czego chcielibyście dzisiaj posłuchać? I wierzymy, że znajdziemy historię odpowiednią dla każdego. Wyraz temu dajemy w nowym spocie Summer Campaign 2021, który nie tylko pokazuje, że słuchać historii można tam, gdzie chcemy i kiedy chcemy, ale również celebruje różnorodność osób słuchających audiobooków w Storytel.

Tak jak nie chcielibyśmy, by wszystkie historie były takie same, tak dostrzegamy, jak różne są osoby, które każdego dnia powierzają nam swoje uszy.

Dlatego w Storytel trwa właśnie #weekendumy, w ramach którego eksponowane są historie nawiązujące do osób LGBTQ+, oraz premierę ma serial Storytel Original „Ślepa miłość” autorstwa Michała Smyka, którego bohaterami jest para gejów, Kornel i Mikołaj.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Do udziału w spocie Summer Campaign 2021 zaprosiliśmy z kolei m.in. Tymona, który jest dotknięty bielactwem, a także Milenę i Piotra, którzy mają zespół Downa.

– Mama Mileny opowiedziała nam o tym, że poprzez słuchanie audiobooków jej córka rozwija się znacznie szybciej, że poprawiła się jej zdolność wymowy – mówi Jakub Barzak, dyrektor marketingu Storytel Polska.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Spotkanie na planie zaowocowało również inicjatywą szerszej współpracy z Piotrem, który na co dzień jest aktorem Teatru 21, która osobom z zespołem Downa daje przestrzeń do ekspresji i rozwoju.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

– Dzięki wspólnej pracy na planie otworzyliśmy drzwi do dalszej współpracy – zdradza Jakub Barzak.–Dowiedzieliśmy się, że Fundacja Teatru 21 rozwija się i tworzy Centrum Sztuki Włączającej –  zdecydowaliśmy się w to zaangażować, oferując jako Storytel środki na remont budynku. Takie sytuacje pokazują, że nasza praca ma sens – podsumowuje Jakub Barzak – Storytel był i będzie dla każdego.

Kampania będzie emitowana w radiu, telewizji, internecie oraz kinie. Za koncept odpowiedzialny jest Storytel, za scenariusz i reżyserię – Jakub Barzak, produkcję zrealizowało Don’t Panic Production, strategię i zakup mediów – Rebel Media, działania zasięgowe – Spark Foundry, działania performance – dział wewnętrzny Storytel.