Coca-Cola nie będzie wykorzystywać folii do pakowania wielopaków puszek

Coca-Cola nie będzie wykorzystywać folii do pakowania wielopaków puszek
Do tej pory producent napoju łączył puszki za pomocą folii. Przyszedł jednak czas na ekologiczną zmianę i sztuczne tworzywo zostanie zastąpione papierowym opakowaniem opartym na technologii KeelClip.
O autorze
1 min czytania 2021-06-23

Na czym polega technologia KeelClip? To rozwiązanie, które jest w stanie świetnie zastąpić folię termokurczliwą, którą do tej pory były owijane wielopaki puszek. Papierowy uchwyt łączący puszki ma być wykonany z kartonu, który jest wykorzystany w jak najmniejszej możliwej ilości. Do tego karton pochodzi ze zrównoważonych źródeł (certyfikat FSC) i łatwo poddaje się recyklingowi.

Rozwiązanie jest nie tylko bardziej ekologiczne, ale także funkcjonalne dla konsumenta, który nadal może wygodnie transportować wielopaki napoju. Funkcjonalne ułatwienie dla konsumentów stanowi realizację strategii marki na drodze bardziej zrównoważonego projektowania opakowań i jest kolejnym krokiem w realizacji podjętego przez markę w 2018 r. zobowiązania Świat bez Odpadów.

– Mimo wielu wyzwań, z którymi jako firma mierzymy się w ostatnim roku, nie rezygnujemy z podjętej ambicji na rzecz Świata bez Odpadów. Od lat to właśnie ona stanowi dla nas priorytet i centrum naszych działań, dlatego nieustanne poszukujemy rozwiązań ograniczających wykorzystanie plastiku. Technologia KeelClip to kolejny krok na naszej drodze – mówi Natalia Stroe, dyrektor generalna dla Polski i krajów bałtyckich, Coca-Cola Poland Services.

 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zobowiązanie Świat bez Odpadów, podjęte przez znanego producenta, polega na bardziej ekologicznym i zrównoważonym podejściu do projektowania opakowań. Ale nie tylko – chodzi również o zbiórkę i recykling wykorzystywanych materiałów (circular economy), a także budowanie partnerstw i koalicji  na rzecz działań w obszarze ekologii.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się