Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Fabryka Wydarzeń wyróżniona członkostwem w Stowarzyszeniu Branży Eventowej

O autorze
1 min czytania 2021-06-25

17 czerwca podczas konferencji Event Biznes Plener został zakończony konkurs „Event Biznes Przyszłości”. Zarząd Stowarzyszenia Branży Eventowej (SBE) oraz Grupa Impel (mecenas Konkursu i Partner Strategiczny Konferencji) za nadesłaną prezentację zdecydowali się wyróżnić agencję eventową Fabrykę Wydarzeń z Wrocławia Formą wyróżnienia było przyznanie rocznego członkostwa w SBE. Fabryka Wydarzeń zasili grupę agencji.

Mateusz Macyszyn – General Manager agencji Fabryka Wydarzeń podsumował: „bardzo nas cieszy widząc jak SBE mocno działa i staniemy się jego częścią. Jesteśmy bardzo dumni, pełni optymizmu, a przede wszystkim otwarci na współpracę.”

Nowy Członek SBE jest jest agencją 360°, która specjalizuje się w kompleksowej organizacji eventów na południu Polski. Odpowiada za pełną kreację, komunikację oraz zarządzanie projektami metodą organizacji opartej na wiedzy – pracując z klientem, a jednocześnie rozwijając ich doświadczenia związane z event managementem. Celem strategicznym firmy dla każdej współpracy jest dostarczenie klientowi efektywności biznesowej, zgodnie z agencyjnym brand claimem – doświadczenia, emocje, przyszłość!

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Usługi świadczone przez Fabrykę Wydarzeń: eventy biznesowe i promocyjne, digital event, wydarzenia hybrydowe, integracja firmowa stacjonarnie lub online.

W Stowarzyszeniu firmę będzie reprezentować Mateusz Macyszyn – General Manager w Fabryce Wydarzeń, który od 10 lat związany branżą MICE i HoReCa. Doświadczenia zdobywał w hotelarstwie, agencjach PR i firmach cateringowych, kreując wydarzenia m.in. dla Ministerstwa Finansów, Premiera RP, ambasady USA, dużych korporacji oraz instytucji zagranicznych. Przez wszystkie lata nauczył się od podstaw pracy eventowca, problematyki bezpieczeństwa wydarzeń, zagrożeń oraz budowania trwałych relacji z klientami. W 2018 roku założył agencję. W trakcie pierwszych 36 miesięcy, firma zrealizowała ponad 100 kompleksowych eventów – stacjonarnych oraz online. W ramach edukacji zdobył cztery dyplomy uczelni wyższych – Menedżera Sportu, Dziennikarstwo Sportowe, Zarządzanie Przedsiębiorstwem i Zarządzanie Projektami.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Członkostwo firmy Fabryka Wydarzeń zostało również zaakceptowane przez wszystkich Członków Stowarzyszenia, zatem otrzymuje rekomendację rynkową 35 przedstawicieli przemysłu spotkań.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się