Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Przedstawiciele IAB Polska w zarządzie Rady Reklamy oraz w Komisji Etyki Reklamy

24 czerwca 2021 podczas walnego zebrania członków Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy odbyły się wybory do Zarządu, Rady Nadzorczej oraz Komisji Etyki Reklamy.
O autorze
1 min czytania 2021-06-28

Robert Wielgo, członek zarządu i CMO IAB Polska, został powołany na Prezesa Zarządu, a Włodzimierz Schmidt, Prezes Zarządu IAB Polska, wszedł do Rady Nadzorczej Rady Reklamy. 

W organach Stowarzyszenia znaleźli się także inni przedstawiciele firm członkowskich i współpracujących z IAB Polska.

– Jestem szczęśliwy, że w nowej roli prezesa zarządu mogę wzmocnić zaangażowanie w pracę jednego z najważniejszych podmiotów samoregulacyjnych w Polsce. Ogromnie  doceniam zaufanie, jakim obdarzyli mnie Członkowie organizacji. Zadania stojące przez Radą Reklamy i Komisją Etyki Reklamy nie zmieniają się, dlatego też w nowej kadencji 2021-2023 będziemy chcieli kontynuować świetną pracę poprzedniego Zarządu. Wśród priorytetów na najbliższe lata na pewno trzeba podkreślić dalsze wzmacnianie i promowanie idei samoregulacji, zarówno poprzez zwiększanie obecności Rady Reklamy w mediach, aktywność w ośrodkach opiniotwórczych i decyzyjnych, jak i konsekwentne wzbogacanie bazy członkowskiej o nowe podmioty i całe obszary rynku. Nasza organizacja bacznie obserwuje świat reklamy i zachodzące w nim, czasem wręcz rewolucyjne, zmiany. Zmiany, które często redefiniują znane nam do tej pory pojęcia zasad etyki, choćby przez rosnący udział czy też  już dominację kanału cyfrowego. Znamienne jest zatem, że na czele Zarządu Rady Reklamy stanął przedstawiciel organizacji reprezentującej uczestników rynku internetowego, jakim jest Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. – mówi Robert Wielgo, Prezes Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy, członek zarządu IAB Polska.

W skład nowego zarządu na kadencję 2021-2023 wchodzą: (https://radareklamy.pl/wladze/)

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • ·        Robert Wielgo, IAB Polska jako Prezes Zarządu
  • ·        Małgorzata Węgierek, Havas Media Group
  • ·        Marcin Idzik, TVN Discovery
  • ·        Bartłomiej Morzycki, Browary Polskie
  • ·        Agnieszka Kępińska-Sadowska, Mondelez
  • ·        Łukasz Kowalski, MSL

W skład Rady Nadzorczej wchodzą:

  • ·        Włodzimierz Schmidt
  • ·        Małgorzata Wadzińska
  • ·        Iwona Jacaszek-Pruś
  • ·        Jerzy Minorczyk
  • ·        Beata Rożek

Szczegółowe informacje dostępne na stronie Rady Reklamy https://radareklamy.pl/ oraz na stronie IAB Polska.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się