ŠKODA nagrodzona za Eko Marketing w konkursie Golden Arrow

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
ŠKODA nagrodzona za Eko Marketing w konkursie Golden Arrow

Czy podróż z Zakopanego do Krakowa na 1 litrze paliwa jest realna? W modelu ŠKODA Octavia RS iV okazało się to jak najbardziej możliwe. Podczas finałowej gali 16. edycji konkursu Golden Arrow ŠKODA została nagrodzona w kategorii Eko marketing za projekt „Zakopianka challenge”.

Kategoria Eko marketing wyróżnia działania marketingowe mające na celu zwiększenie wyników sprzedaży, uwzględniające dbałość o środowisko, a także będące świadectwem społecznej odpowiedzialności biznesu i odpowiedzią na zapotrzebowanie klientów w zakresie jakości oferowanych przez markę produktów i usług oraz wartości, które za nią stoją. Nagrodzona kreacja ŠKODY to „Zakopianka challenge”, czyli wyzwanie rzucone Miko Marczykowi, rajdowemu mistrzowi Polski, aby przejechał słynną trasę z Zakopanego do Krakowa wykorzystując jedynie 1 litr benzyny.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Rajdowy mistrz przejechał podczas testu łącznie 108 km, wykorzystując dokładnie 0,8 litra benzyny na całej trasie. Miko wykorzystał możliwości modelu ŠKODA Octavia RS iV z napędem hybrydowym typu plug-in, który pozwolił na przejechanie większości trasy wyłącznie w trybie elektrycznym.

Podczas zmagań widzowie nie tylko widzieli, jak wygląda stan wykorzystania akumulatora oraz zużycia benzyny na poszczególnych kilometrach, ale dodatkowo dzięki specjalnej aplikacji mogli odczytać emocje, które towarzyszyły kierowcy w trakcie tego niecodziennego testu.

Wyzwaniem była nie tylko trasa, ale też utrzymanie zaangażowania u widzów – relacja wideo dokumentująca przejazd to ponad 17 minut materiału, który miał swoją premierę na polskim kanale motoryzacyjnym TVN Turbo. Film jest dostępny również online i zanotował już przeszło pół miliona wyświetleń.

– Przyznana statuetka Golden Arrow to kolejny dowód na efektywność prowadzonych przez nas działań marketingowych. Zrealizowana akcja przełożyła się na wyniki sprzedażowe naszych modeli z napędem hybrydowym typu plug-in. Równocześnie udowodniliśmy, że mogą one jeździć niezwykle ekologicznie, nawet na długich trasach – podsumowuje Arkadiusz Gwizdek, dyrektor marketingu marki ŠKODA.

Marka ŠKODA zachęca do obejrzenia materiału wideo, w którym można sprawdzić, jak Miko Marczyk poradził sobie z zadaniem przejechania z Zakopanego do Krakowa modelem ŠKODA Octavia RS iV.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij