Agencja Ancymony z działem komunikacji, na którego czele stanie Dominika Kozłowska

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Agencja Ancymony z działem komunikacji, na którego czele stanie Dominika Kozłowska

Agencja Ancymony (dawniej Schulz brand friendly) przekształca dział PR w dział komunikacji. Na jego czele staje związana z agencją od blisko pięciu lat Dominika Kozłowska, która awansuje na stanowisko communications director.

Agencja ma za sobą bardzo mocny wizerunkowo okres: w rok 2021 weszła z nowym pozycjonowaniem i nazwą Ancymony oddającą charakter marki po kompleksowym i dobrze przyjętym rebrandingu. Zdobyła serię nagród, kilka mocnych marek do portfolio (m.in. Heinz, Dębica, Pudliszki) oraz wyróżnienia w dwóch prestiżowych branżowych raportach: „Wynik Roku” w Panoramie Reklamy magazynu „Press” i „Nową Energię” w raporcie Agencje reklamowe roku magazynu „Media Marketing Polska”.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W 2020 roku agencja wprowadziła kilka odważnych zmian w strukturze. Wydzieliła niezależną komórkę socialmediową, połączyła działy strategii i mediów, zreorganizowała siły kreatywne, rozwijając wyspecjalizowane komórki kreatywne (kilkunastu nowych art directorów, copywriterów i motion designerów). Zainwestowała także w wewnętrzny dział produkcji filmowych. Nadszedł czas na dział public relations.

– W ostatnich latach dział PR przeszedł dużą zmianę. Jego rola w strukturze agencji znacznie urosła. Zakres kompetencji przestał mieścić się w ramach słowa „PR”, zarówno na poziomie zewnętrznym, jak i komunikacji wewnątrz agencji – komentuje Dominika Kozłowska, communications director.

– W naszym DNA jest wprowadzanie nowej energii, nowej jakości do komunikacji marek dzięki wyrazistym rozwiązaniom komunikacyjnym. Awans Dominiki jest ukoronowaniem pewnego długiego procesu, wielu mniejszych i większych sukcesów wizerunkowych. Ale jest też wyrazem naszych rosnących ambicji – komentuje Wojciech Kotala, CEO agencji Ancymony.

Rola działu w strukturze

Dział komunikacji odpowiada za tworzenie i realizację strategii komunikacji agencji. Ściśle współpracuje ze wszystkimi działami zarówno przy projektach wizerunkowych, jak i wewnętrznych. Stanowi mocne zaplecze dla działu client service, w tym new business.

W najbliższym czasie planowane są inwestycje w rozwój projektów CSR-owych i komunikacji opartej na wartościach, uruchomienie i wzmocnienie nowych aktywności contentowych, w tym sekcji autorskich trendbooków oraz contentu audio i wideo.

Dominika Kozłowska jest związana z agencją Ancymony od 2017 roku. Odpowiada za komunikację wewnętrzną, zewnętrzną oraz realizację projektów komercyjnych dla klientów agencji. Koordynowała proces rebrandingu, który agencja przeszła na początku roku.

Kozłowska ma ponad dziesięcioletnie doświadczenie w branży PR, które zdobywała zarówno w sektorze pozarządowym, jak i biznesowym. Realizowała działania z zakresu PR produktowego, korporacyjnego i kryzysowego. Odpowiadała także za personal branding, employer branding i realizowała szereg ogólnopolskich kampanii społecznych.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij