TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Poznaliśmy 13 uczestników programu liderskiego w branży komunikacji marketingowej: Marketing Masterminds

O autorze
2 min czytania 2021-06-30

IAA Polska zakończyło rekrutację do programu liderskiego Marketing Masterminds. Kilkuetapowy proces selekcji, przeprowadzony we współpracy z partnerem executive search, firmą Antal, pozwolił wyłonić spośród 119 zgłoszonych kandydatów, 13 najlepszych z najlepszych – przyszłych liderów branży komunikacji marketingowej. Celem programu jest bowiem wskazanie marketingowych talentów i wszechstronne wsparcie ich w dalszym rozwoju.

Kandydatów do programu nominować mogli jedynie członkowie IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy – organizatora przedsięwzięcia. W kolejnym etapie, na podstawie analizy formularzy zgłoszeniowych i CV, wytypowanych zostało 35 osób do przeprowadzenia zaawansowanej diagnozy kompetencji w oparciu o profesjonalne narzędzie psychometryczne i wywiad. Ostateczna decyzja o wyborze uczestników programu podjęta została przez Kapitułę na podstawie rekomendacji partnera executive search. Przeanalizowano dotychczasowe sukcesy kandydatów w roli lidera innowacyjnych projektów i ich zaangażowanie w rozwój organizacji oraz w inicjatywy branżowe. Finalnie do bezpłatnego, dwuletniego programu, zakwalifikowanych zostało 13 osób, pracujących w branży komunikacji marketingowej, po stronie marketera, mediów lub agencji.

Uczestnicy programu reprezentujący media to Olga Barańska – Szefowa Zespołu Rozwoju Produktu Reklamowego/ TVN Media, Agata Bartolik – Industry Manager/ Google, Maciej Osajda – Client Service Director / Sponsorships/ Polsat Media Biuro Reklamy oraz Radosław Wierzbiński – Strategy & Innovation Director/ Ringier Axel Springer Polska.

Wśród reprezentantów reklamodawców znaleźli się: Tomasz Kosko – Head of Consumer Insight/ Polpharma, Łukasz Papuda – Global Digital Marketing Expert/ Allianz, Rafał Szablicki – Brand Business Director Skin, Deo, Body Poland & Baltic HUB/ L’Oréal Polska oraz Karolina Zagórska – Senior Brand Manager/ Tymbark, Grupa Maspex.

Z grona pracowników agencji do programu wytypowani zostali: Michał Bielecki – Project Manager/ GroupM, Anna Kuropatwa – Strategy&Insights Director/ Havas Media Group, Dominika Niekraszewicz – Head of Business Development/ Salestube (Group One), Adrian Roman – Senior MarTech Manager/ Mediacom oraz Sylwia Tygielska – Growth Director/ Isobar Polska.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Inauguracja programu Marketing Masterminds odbyła się w środę 23 czerwca 2021 r. Podczas wydarzenia uczestnicy poznali się wirtualnie, spotkali się z członkami Kapituły programu i członkami Zarządu IAA Polska, a także wysłuchali wystąpienia gościa specjalnego – Katarzyny Kieli, Prezes i Dyrektor Zarządzającej Discovery EMEA. Skorzystali również z wyjątkowej okazji do rozmowy z gościem i do zadania swoich pytań.

W programie przewidziano wiele aktywności rozwijających kompetencje uczestników oraz wspierających budowę marki osobistej. Przed nimi mentoring uznanych marketingowych ekspertów i wyjątkowe spotkania „inside the boardroom”, podczas których branżowe autorytety podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem. Ważną korzyścią dla uczestników będzie także feedback rozwojowy i diagnoza potencjału przywódczego, przygotowujące ich do roli liderów przyszłości.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Naszym celem jest zidentyfikowanie i wsparcie w rozwoju przyszłych liderów branży – osób, które już niebawem będą decydować o kształcie polskiego przemysłu reklamowego. Zależy nam bowiem na tym, by kolejne pokolenie przywódców było jak najlepiej przygotowane do tego, aby ten rynek kształtować – podsumowuje Jacek Olechowski, Prezes IAA Polska i CEO Mediacap.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Organizatorem programu Marketing Masterminds jest IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy. Partnerami programu są Antal Polska, TVN Media i Grupa Mediacap.

Więcej informacji o programie znaleźć można na stronie www.marketingmasterminds.pl