Pierwsza w Polsce świetlica z wyobraźni zrealizowana przez Hasbro Gaming

To efekt III edycji konkursu Się gra, się ma! której twórcą jest agencja Advalue. Tegoroczna edycja przybrała całkowicie nową, innowacyjną formę. Zadaniem dzieci było stworzenie własnej wizji świetlicy marzeń za pomocą dowolnej techniki plastycznej, a nagrodą główną jej realizacja.
O autorze
1 min czytania 2021-06-30

– Chcieliśmy uwolnić dziecięcą kreatywność i pokazać, że mało inspirująca przestrzeń, jaką często bywają szkolne świetlice, może stać się tym, czym powinna być: miejscem zabaw, gier i twórczego spędzania czasu – mówi Bartłomiej Szołajski, dyrektor kreatywny agencji Advalue.

Tak sformułowane wyzwanie doczekało się dużego odzewu. Do konkursu zgłosiło się ponad 500 szkół, a stronę Siegrasiema.com odwiedziło 130 tysięcy użytkowników, oddając prawie 340 tysięcy głosów!

Autorką zwycięskiej pracy okazała się pełna wyobraźni 9-letnia Ania ze Szkoły Podstawowej w Orzeszkowie. Jej inspirująca praca nie tylko zachwyciła jurorów, ale została przekształcona w rzeczywisty projekt, dzięki współpracy z XYstudio, warszawską pracownią architektoniczną specjalizującą się w projektach społecznych i adresowanych do dzieci.

– Tworzenie projektu bazującego na nieskrępowanej dziecięcej wyobraźni było wspaniałym, choć niełatwym wyzwaniem. Staraliśmy się zachować wizję młodej autorki, jej energię i pomysłowość, a jednocześnie sprawić, aby projekt był w pełni funkcjonalny. Kiedy dostrzegłam uśmiech Ani podczas otwarcia świetlicy, poczułam, że się nam udało – mówi Dorota Sibińska z XYstudio.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W akcję, w roli partnera biznesowego, zaangażowała się sieć sklepów Biedronka. Aktywacja wspierana była w mediach społecznościowych oraz materiałach POS w sklepach Biedronka.

– Produkty Hasbro Gaming to zabawa i spędzanie czasu razem. Dlatego poprzez zaangażowanie marki w projekt szkolny, edukujemy dzieci o tym, że gry planszowe to wartościowa, inspirująca do twórczego myślenia forma spędzania czasu – mówi senior brand manager tej marki Andrzej Sobolczyk.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się