Pierwsza w Polsce świetlica z wyobraźni zrealizowana przez Hasbro Gaming

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Pierwsza w Polsce świetlica z wyobraźni zrealizowana przez Hasbro Gaming

To efekt III edycji konkursu Się gra, się ma! której twórcą jest agencja Advalue. Tegoroczna edycja przybrała całkowicie nową, innowacyjną formę. Zadaniem dzieci było stworzenie własnej wizji świetlicy marzeń za pomocą dowolnej techniki plastycznej, a nagrodą główną jej realizacja.

– Chcieliśmy uwolnić dziecięcą kreatywność i pokazać, że mało inspirująca przestrzeń, jaką często bywają szkolne świetlice, może stać się tym, czym powinna być: miejscem zabaw, gier i twórczego spędzania czasu – mówi Bartłomiej Szołajski, dyrektor kreatywny agencji Advalue.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Tak sformułowane wyzwanie doczekało się dużego odzewu. Do konkursu zgłosiło się ponad 500 szkół, a stronę Siegrasiema.com odwiedziło 130 tysięcy użytkowników, oddając prawie 340 tysięcy głosów!

Autorką zwycięskiej pracy okazała się pełna wyobraźni 9-letnia Ania ze Szkoły Podstawowej w Orzeszkowie. Jej inspirująca praca nie tylko zachwyciła jurorów, ale została przekształcona w rzeczywisty projekt, dzięki współpracy z XYstudio, warszawską pracownią architektoniczną specjalizującą się w projektach społecznych i adresowanych do dzieci.

– Tworzenie projektu bazującego na nieskrępowanej dziecięcej wyobraźni było wspaniałym, choć niełatwym wyzwaniem. Staraliśmy się zachować wizję młodej autorki, jej energię i pomysłowość, a jednocześnie sprawić, aby projekt był w pełni funkcjonalny. Kiedy dostrzegłam uśmiech Ani podczas otwarcia świetlicy, poczułam, że się nam udało – mówi Dorota Sibińska z XYstudio.

W akcję, w roli partnera biznesowego, zaangażowała się sieć sklepów Biedronka. Aktywacja wspierana była w mediach społecznościowych oraz materiałach POS w sklepach Biedronka.

– Produkty Hasbro Gaming to zabawa i spędzanie czasu razem. Dlatego poprzez zaangażowanie marki w projekt szkolny, edukujemy dzieci o tym, że gry planszowe to wartościowa, inspirująca do twórczego myślenia forma spędzania czasu – mówi senior brand manager tej marki Andrzej Sobolczyk.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij