TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Nowy napój Tymbark Crazy Fun z kampanią „tak się składa, że” w puszce!

Wystartowała digitalowa kampania promocyjna nowego produktu w portfolio Tymbarku, która ma zachęcić młodzież do wypróbowania napoju Crazy Fun. Akcja opiera się na animowanym spocie z udziałem beatboxera – Bladego Krisa.
O autorze
1 min czytania 2021-07-01

Crazy Fun to nowy produkt marki Tymbark, który niedawno pojawił się na półkach sklepowych. Gazowany napój w puszce kierowany jest do młodzieży w wieku 13–18 lat i stanowi świeżą interpretację utrzymywanej strategii „Kochaj życie”. W nowej kampanii chodzi więc przede wszystkim o dobrą zabawę, podejmowanie wyzwań i eksperymentowanie – czyli coś, co „Zetki” lubią najbardziej. Tym samym, akcja promocyjna skupia się na naturalnym dla nich środowisku – digitalu.

Puszki z napojem Crazy Fun wyróżnia charakterystyczny design, wykorzystujący popularne w internecie emotki i umożliwiający łączenie ich ze sobą w nowe układy. Ta unikatowa cecha opakowania nadaje rytm całej kampanii, zamykającej się pod hasłem: „Tak się składa, że [Tymbark]”. Na potrzeby kampanii powstały animacje o długościach: 30, 15 oraz 6 minut, w których, oprócz kolorowych puszek, ważną rolę odgrywa muzyka. Dedykowany podkład muzyczny skomponował i wykonał znany beatboxer – Blady Kris.

Za realizację kampani odpowiada agencja Hand Made, która współtworzyła wraz z marką Tymbark strategię, koncepcję kreatywną i plan działań, opracowała key visual oraz linię wizualną komunikacji. Po stronie agencji znalazły się także działania w social mediach (uwzględniając koncepcję działań z Chatbotem oraz gry w aplikacji Post Sticker) i pełna produkcja animowanego spotu, wprowadzającego produkt w świat digitalu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj