Tomasz Przeździecki w Fantasyexpo

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Tomasz Przeździecki w Fantasyexpo

Do agencji gamingowej Fantasyexpo, która w tym roku stawia przede wszystkim na rozwój zespołu i wzmocnienie pozycji na arenie międzynarodowej, dołącza Tomasz Przeździecki, który obejmie stanowisko key account managera.

Przez ponad 12 lat Tomasz Przeździecki zdobywał doświadczenie w domach mediowych, gdzie współpracował z takimi markami, jak Wilkinson, Netflix, Play, Orbit, Subway czy Alior Bank. Marketing i e-sport to jego żywioł, a w swojej pracy kładzie nacisk na edukację marek oraz łączenie ich z gamingiem w sposób kreatywny i efektywny.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Największym wyzwaniem jest dla niego rozwój polskiego e-sportu poprzez tworzenie nowych inicjatyw, które stanowią przestrzeń dla reklamodawców i całej społeczności. W Fantasyexpo dołączył do zespołu Kamila Góreckiego, a jego pierwszym kluczowym zadaniem jest zacieśnienie relacji z domami mediowymi i agencjami oraz wsparcie sprzedaży formatów przy PGL Major Sztokholm 2021.

– Tomek swoim doświadczeniem wesprze nas w obszarach: sprzedażowym, strategicznym oraz kreatywnym. Cieszę się, że mamy takiego zawodnika w teamie, i to w momencie, kiedy aktywnie działamy jako strategiczny i wyłączny partner biznesowo-marketingowy PGL – mówi Kamil Górecki, CEO Fantasyexpo.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij