Przez ponad 12 lat Tomasz Przeździecki zdobywał doświadczenie w domach mediowych, gdzie współpracował z takimi markami, jak Wilkinson, Netflix, Play, Orbit, Subway czy Alior Bank. Marketing i e-sport to jego żywioł, a w swojej pracy kładzie nacisk na edukację marek oraz łączenie ich z gamingiem w sposób kreatywny i efektywny.
Największym wyzwaniem jest dla niego rozwój polskiego e-sportu poprzez tworzenie nowych inicjatyw, które stanowią przestrzeń dla reklamodawców i całej społeczności. W Fantasyexpo dołączył do zespołu Kamila Góreckiego, a jego pierwszym kluczowym zadaniem jest zacieśnienie relacji z domami mediowymi i agencjami oraz wsparcie sprzedaży formatów przy PGL Major Sztokholm 2021.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
– Tomek swoim doświadczeniem wesprze nas w obszarach: sprzedażowym, strategicznym oraz kreatywnym. Cieszę się, że mamy takiego zawodnika w teamie, i to w momencie, kiedy aktywnie działamy jako strategiczny i wyłączny partner biznesowo-marketingowy PGL – mówi Kamil Górecki, CEO Fantasyexpo.