Dove wspiera społeczność LGBTQ+ ukazując tęczę w bańkach mydlanych

Dove wspiera społeczność LGBTQ+ ukazując tęczę w bańkach mydlanych

Marka grupy Unilever znalazła ciekawy sposób na to, aby pokazać swoje wsparcie podczas Miesiąca Dumy, który trwał cały czerwiec. Przekaz jest prosty, subtelny i utrzymany w charakterystycznej estetyce marki.

Miesiąc Dumy już się zakończył, ale wciąż odkrywamy ciekawe kreacje reklamowe, które w tym czasie się przygotowały marki. Z pewnością jedną z takich jest kampania Dove, która w bardzo prosty, a jednocześnie kreatywny sposób pokazała swoje wsparcie na społeczności LGBTQ+.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Słynna marka z grupy Unilever stworzyła serię zdjęć, na których widzimy zwykłe bańki mydlane, które pojawiają się na powierzchni skóry po jej namydleniu. Odpowiednio padające na nie światło daje efekt tęczy – to wystarczyło, aby stworzyć celny i zaangażowany przekaz.

Kampania została przygotowana przez portorykańską agencję Arco - składa się dokładnie z czterech grafik, którym towarzyszy to hasło: „Orgullo en cada lavada”, czyli „Duma podczas każdego mycia”. Proste, subtelne i utrzymane w charakterystycznej estetyce marki. Jesteśmy na tak!

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij