Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Dove wspiera społeczność LGBTQ+ ukazując tęczę w bańkach mydlanych

Dove wspiera społeczność LGBTQ+ ukazując tęczę w bańkach mydlanych
Marka grupy Unilever znalazła ciekawy sposób na to, aby pokazać swoje wsparcie podczas Miesiąca Dumy, który trwał cały czerwiec. Przekaz jest prosty, subtelny i utrzymany w charakterystycznej estetyce marki.
O autorze
0 min czytania 2021-07-07

Miesiąc Dumy już się zakończył, ale wciąż odkrywamy ciekawe kreacje reklamowe, które w tym czasie się przygotowały marki. Z pewnością jedną z takich jest kampania Dove, która w bardzo prosty, a jednocześnie kreatywny sposób pokazała swoje wsparcie na społeczności LGBTQ+.

Słynna marka z grupy Unilever stworzyła serię zdjęć, na których widzimy zwykłe bańki mydlane, które pojawiają się na powierzchni skóry po jej namydleniu. Odpowiednio padające na nie światło daje efekt tęczy – to wystarczyło, aby stworzyć celny i zaangażowany przekaz.

Kampania została przygotowana przez portorykańską agencję Arco – składa się dokładnie z czterech grafik, którym towarzyszy to hasło: „Orgullo en cada lavada”, czyli „Duma podczas każdego mycia”. Proste, subtelne i utrzymane w charakterystycznej estetyce marki. Jesteśmy na tak!

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się