IKEA rekrutuje nowych pracowników przy pomocy swojego podcastu

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
IKEA rekrutuje nowych pracowników przy pomocy swojego podcastu

IKEA szuka online content team leadera. Co w tym wyjątkowego? Robi to w nieoczywisty sposób. Marka, która lubi eksperymentować i stawia na nowoczesne rozwiązania, wykorzystuje podcast w konkretnym procesie rekrutacyjnym. Jako pracodawca szuka również osób o nieszablonowym podejściu, które pasjonują się innowacjami i podążają za nowymi trendami w marketingu i e-commerce.


Podcast pozwoli kandydatom lepiej poznać wymagania oraz dowiedzieć się więcej o zespole i działach, z którymi współpracuje się na tym stanowisku. IKEA uchyla rąbka tajemnicy, pokazując pracę „od kuchni”, dając przy tym głos przyszłej szefowej kandydatki/kandydata oraz rekruterce, które w luźnej atmosferze rozmawiają o tym, na czym nowa rola ma polegać, czego od nowej osoby oczekują i jak pracuje się w IKEA. Pracowniczki IKEA opowiadają o swoich doświadczeniach, o tym, na jakich wartościach opiera się firma.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Proces rekrutacyjny to proces dwustronny. Chcemy dać się lepiej poznać, zainteresować kandydatów. Nie wszystko da się opowiedzieć w ogłoszeniu o pracę. W tym wypadku podcast wydaje się lepszym rozwiązaniem. Zależy nam, by do zespołu trafiła osoba, która ma niezbędną wiedzę, ale też doceni wyjątkowe podejście i poczuje naszą energię – mówi Karolina Szabłowska, country marketing communications manager.

Jeśli chcecie się dowiedzieć, co to jest „grandparent talk”, jaka jest atmosfera w IKEA oraz co nas zajmuje na co dzień to zapraszamy do wysłuchania podcastu. Ogłoszenie jest też dostępne w tradycyjnej, pisemnej formie, a termin na składanie aplikacji upływa 23 lipca 2021 r.

Podcast powstał we współpracy z Edytą Kowal, która postawiła pracowniczki IKEA w ogniu pytań i zrealizowała nagranie.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij