Co przyniósł Polzak Marketing 2021?

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Co przyniósł Polzak Marketing 2021?

5. edycja Polzak Marketing już za nami. Tegoroczna konferencja odbyła się na przełomie maja i czerwca w formule online, w trzech odsłonach. Dotyczyła obszarów, które okazały się istotne dla marketingu w pandemii czyli: eventy, digital marketing i produkcja TV / video.

Wirtualne spotkania w ramach Polzak Marketing 2021 poświęcone były trzem różnym tematom. Pierwsza odsłona wydarzenia pt. „Marketing rozwiązań w eventach – wyzwania podczas organizacji eventu w digitalu” zgromadziła wielu ekspertów zarówno ze strony marketerów OLX, Huawei Polska, KIA, Grupa PZU, AstraZeneca, Orange Polska, PKP Energetyka jak i agencji Bespoke, Imagine Nation, El Padre, Ministry of Creativity, Live Age, Plej. Moderatorką spotkania była Magdalena Kondas, redaktor naczelna MeetingPlanner.pl.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Eventy off- i online to nie konkurencja, a możliwość wyboru, która zapewne zostanie z nami w nowej rzeczywistości. Wybór ten każe na nowo przeanalizować etap w procedurze przetargowej, szczególnie RFP (Request for proposal). To na tym etapie agencje i reklamodawcy mogą odpowiadać sobie na pytanie offline, online czy hybryda? Cenna sugestia padła podczas rozmowy pomiędzy Ewą Krupą z Orange Polska oraz Arturem Ucherem i Dawidem Bednarskim z Imagine Nation: nie powinniśmy z góry zakładać, jak będzie wyglądał event – pożądane jest, by klient wychodził z wyzwaniem i celem biznesowym, a agencja przynosiła propozycje rozwiązań. Być może rozmowa podczas Polzak Marketing 2021 przyczyni się do tego, że więcej reklamodawców zdecyduje się na dialog z dostawcą wokół rozwiązań, zanim zapytanie na konkretne rozwiązanie zostanie wysłane – podsumował wydarzenie Paweł Tyszkiewicz, dyrektor zarządzający SAR.

Nagranie z wydarzenia można obejrzeć pod linkiem bit.ly/3xnqGzn

Druga odsłona Polzak Marketing 2021 poświęcona była tematyce wykorzystania potencjału digital w marketingu. O nowych usługach, nietypowych rozwiązaniach i partnerach oraz szansach na przyszłość rozmawiali eksperci z agencji Gameset, Fantasyexpo, Loyalty Point, Semahead, E-Contenta oraz ich klienci – IKEA Group, KFC (AmRest), Black Red White, Grupa Żywiec.

– W przypadku nowych i szybko rozwijających się technologii i narzędzi, trudno jest zdefiniować prostą specyfikację dla planowanej komunikacji, bo nowe możliwości i rozwiązania na rynku mogą być nam, klientom w ogóle nieznane. W takiej sytuacji szczególnie istotne jest, byśmy jako strona zakupowa nie zawężali potrzeb w przetargu, nie definiowali ich w sposób zamknięty, a skupili się na celach biznesowych i wyzwaniach, na które odpowiedzieć mogą potencjalni dostawcy i partnerzy. Propozycja rozwiązań prowadzących do osiągnięcia założonych przez klientów celów, powinna leżeć właśnie w gestii ekspertów, którzy na co dzień zajmują się danym obszarem, w tym przypadku digital marketingiem – mówi Andrzej Zawistowski, członek zarządu PSML – Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów.

Nagranie z wydarzenia dostępne jest pod linkiem bit.ly/3hlk3ru

Ostatnia część tegorocznej edycji wydarzenia dotyczyła produkcji TV. Rozmówcami Igi Kołacz, redaktorki Magazynu Press byli przedstawiciele domów produkcyjnych Graffiti Films, OTO Film, Papaya Films i zamawiający – Procurement Carlsberg Group, Marketing VECTRA oraz agencja kreatywna 2012agency. Punktem wyjścia do rozmowy były wnioski z Badania Producentów, zrealizowanego przez Klub Producentów Reklamowych SAR za rok 2020 – które objęło 23 domy produkcyjne i 920 zrealizowanych produkcji. W wyjątkowym pod każdym względem roku 2020 producenci zrealizowali niewiele mniej produkcji niż w rekordowym roku 2019.

W raporcie zobaczyliśmy spadek obrotów studiów produkcyjnych przy utrzymaniu wysokiej aktywności realizacyjnej, zacieśnienie bezpośredniej współpracy między reklamodawcami i producentami oraz wyhamowanie wzrostu zainteresowania modelem wyłącznej współpracy między producentem, a reżyserem.

Podczas panelu zaproszeni eksperci dyskutowali, co te wnioski mówią o znaczeniu technologii, właściwej relacji biznesowej i kreatywności w produkcji TV / video, szczególnie w nowej rzeczywistości, która właśnie się wyłania.

Całość spotkania można obejrzeć pod linkiem bit.ly/3wn1ck8

Organizatorzy Polzak Marketing 2021:

  • Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR
  • PSML – Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów

Współorganizatorzy:

  • Klub Agencji Eventowych SAR,
  • Klub Producentów Reklamowych,
  • Klub Ad Tech SAR

Partnerzy:

  • Agencja El Padre, Media Service i Transmisje LIVE, które zapewniły studio i realizację video konferencji.
  • Agencja Ministry of Creativity i Meeting Application, które zapewniły usługę BoostMeet, transmisję online, obsługę zgłoszeń i stronę www wydarzenia.
  • Agencja Live Age i Lively, które zapewniły oprawę graficzną konferencji.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij