Saint-Gobain GLASS został nowym klientem Agencji Nie Do Ogarnięcia

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Saint-Gobain GLASS został nowym klientem Agencji Nie Do Ogarnięcia

Agencja Nie Do Ogarnięcia pracuje dla marek Saint-Gobain GLASS i Saint-Gobain GLASSOLUTIONS. Współpraca obejmuje doradztwo strategiczne, kampanie ATL, digital i social media.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Pierwsze wspólne projekty w ramach współpracy to opracowanie strategii komunikacyjnej i kampania social media dla produktu szkło ornamentowe oraz kampania dla szkła ECLAZ obejmująca prasę i digital. Firmy pracują też nad kolejnymi projektami.

Klient wybrał agencję na podstawie konkursu ofert.

Agencja Nie Do Ogarnięcia realizuje projekty komunikacyjne 360. Pracuje dla marek tj. ALDI Polska, Sidolux czy OleOle (EURO RTV AGD) i realizuje kampanie społeczne m.in. dla Fundacji Anny Dymnej Mimo Wszystko, Czytaj PL czy Fundacji AVALON.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij