Marka DPD wybiera UNIQUE ONE

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Marka DPD wybiera UNIQUE ONE

Firma kurierska DPD Polska, powierzyła agencji UNIQUE ONE organizację ogólnopolskiej loterii pod hasłem „Wszystkiego wyGRAnEKO”. Agencja została wybrana do realizacji projektu w drodze przetargu.

Z okazji okrągłego jubileuszu – 30 lat obecności na polskim rynku – firma kurierska DPD postanowiła zorganizować loterię dla swoich Klientów.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W loterii może wziąć udział Odbiorca przesyłki doręczonej przez DPD potwierdzonej numerem listu przewozowego, na którym widnieje jego pełne imię i nazwisko. Termin przyjmowania zgłoszeń i okres sprzedaży promocyjnej trwa od 12 lipca 2021 (od 6:00) do 14 listopada 2021roku.

Aby wziąć udział w loterii należy: odebrać przesyłkę doręczoną przez DPD oraz zarejestrować numer listu przewozowego na www.30latdpd.pl. Po zgłoszeniu uczestnik loterii od razu dowiaduje się, czy wygrał nagrodę natychmiastową. Każde zgłoszenie bierze udział w czterech losowaniach: czekoladowego upominku (3000 sztuk) lub opaski inteligentnej Xiaomi (300 sztuk), hulajnogi elektrycznej Xiaomi (3 sztuki), roweru elektrycznego Kross (3 sztuki) i nagrody głównej: 30 000 zł.

Agencja UNIQUE ONE odpowiedzialna jest za opracowanie mechanizmu loterii oraz kreację (POS, digital). Loterię wspierają działania komunikacyjne za pomocą materiałów POS (ulotka, koperty na przesyłki), działaniami w digital i w social media.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij