W serii ośmiu odcinków poznajemy twórców współczesnych budynków mieszkalnych: od projektantów, inżynierów i architektów, po rzemieślników i artystów.
Bohaterowie dzielą się z widzami swoim spojrzeniem na architekturę, zdradzają kulisy pracy i opowiadają na czym polega tajemnica sukcesu dewelopera, który za swoje inwestycje otrzymał ponad 70 prestiżowych nagród, polskich i międzynarodowych.
Zobacz również
– Mówiąc o firmie, nie mogliśmy nie powiedzieć o ludziach. To dzięki nim nasze projekty budzą uznanie. Talent, doświadczenie i pasja naszych pracowników i współpracowników decydują o sukcesie firmy, która w ubiegłym roku obchodziła swoje 25 – lecie – mówi Michał Ciomek, architekt, twórca, dyrektor ds. przygotowania projektów Invest Komfort.
Filmy oraz wywiady z twórcami dostępne są na specjalnie przygotowanej stronie www.tworcyinvestkomfort.pl
Invest Komfort od lat wyznacza trendy na rynku nieruchomości. Cieszę się, że również nasza kampania wizerunkowa pokazuje, że można spojrzeć na komunikację marketingową nieruchomości w nieszablonowy sposób – mówi Anna Tuzek, dyrektor marketingu Invest Komfort. – Wysokiej jakości seriale na platformach VOD stają się częścią kultury, postanowiliśmy wykorzystać to zjawisko w kampanii – dodaje Norbert Miętki, koordynator produkcji filmowych ze strony Invest Komfort.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Za koncept i opracowanie kampanii odpowiada agencja Communication Unlimited.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Za kamerą stanął uznany twórca filmów dokumentalnych – Maciej Puczyński. Podczas każdej wizyty w realizacjach Invest Komfort zdumiewa jakość dopracowania detali i pomysłowość rozwiązań. W kampanii, zapraszając odbiorców do metaforycznej kuchni, czyli do biur, pracowni i warsztatów twórców, chcemy pokazać, jak powstają te inwestycje – mówi Rafał Grzeszkowski, dyrektor kreatywny Communication Unlimited.
Serial zabiera widza w podróż do świata współczesnej architektury, pomaga zrozumieć proces powstawania inwestycji oraz wyzwania, przed którymi stają ich twórcy. Wśród bohaterów filmów są osoby uznane i nagradzane na całym świecie. Filmy podejmują istotne tematy odpowiedzialności za przestrzeń wspólną, ponadczasowości i harmonii budynków z otoczeniem.
W najbliższych trzech miesiącach kampania Invest Komfort będzie promowana w prasie codziennej, branżowej i lifestylowej, w internecie i na nośnikach outdoor.