Elon Musk ogłosił informację o nowej współpracy. SpaceX połączy siły z kanadyjską firmą inżynieryjną Geometric Energy Corporation (GEC). Wspólny projekt dotyczy przeniesienia „SpaceArt” na Księżyc, czyli stworzenia reklamy w kosmosie.
W ramach programu Rideshare GEC, z rakiety SpaceX Falcon 9 podczas przebywania w kosmosie zostanie wypuszczony CubeSat – miniaturowy satelita wyświetlający reklamy.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Koszt reklamy będzie określany przez wartość rynkową tokenów kryptowalut, które będą mogły zostać przekonwertowane na prawa używane do sterowania pikselami na CubeSat. Takie rozwiązanie umożliwi również różnym organizacjom rywalizację o dostęp do przestrzeni reklamowej.
Pierwszy billboard CubeSat ma zostać uruchomiony w 2022 roku, ponieważ GEC wciąż pracuje nad systemem komunikacji kwantowej, który będzie w stanie umożliwić niemal natychmiastowy transfer reklamy na tak duże odległości, jak z Ziemi na Księżyc.
Nadal nie wiadomo jednak, reklama której firmy będzie wyświetlona w kosmosie jako pierwsza. Trzeba jeszcze poczekać na informacje, co będzie przedstawiał pierwszy billboard „Space Art”.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing