Marcin Dorociński promuje PZU

15 maja 2014 r. startuje kampania reklamowa PZU z udziałem Marcina Dorocińskiego. Spot jest początkiem współpracy PZU z aktorem.
O autorze
1 min czytania 2014-05-15

PZU skupia się w komunikacji marketingowej na tym, że zapewnia spokój. Umacnia w ten sposób pozycjonowanie marki, które zostało przedstawione w ubiegłym roku.

– Chcemy, by klienci mieli do nas zaufanie i poczucie, że jesteśmy niezawodni oraz zapewniamy im spokój w każdej trudnej sytuacji. Będziemy kontynuować ten kierunek w dialogu z naszymi klientami w najbliższych latach – mówi Marta Życińska, Dyrektor Biura Marketingu w PZU.

Wizerunek Marcina Dorocińskiego doskonale harmonizuje z przekazem PZU.

– To jeden z najbardziej znanych i najlepszych aktorów. Jego wizerunek, zarówno aktorski jak i prywatny, świetnie do nas pasuje. Jest dojrzały, stabilny, przyjazny i ciepły – dodaje Marta Życińska.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W reklamach Marcin Dorociński będzie dobrym duchem. Spokojny, ciepły i sympatyczny pojawi się w stresujących dla klientów sytuacjach. Zrobi wszystko, aby skorzystali z obietnicy marki PZU – „zapewniamy spokój”.

Kampania będzie kontynuacją komunikacji dotyczącej bezpośredniej likwidacji szkód.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Koncept i kreację przygotowała agencja DDB, media zakupił Starlink.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się