TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Marcin Dorociński promuje PZU

15 maja 2014 r. startuje kampania reklamowa PZU z udziałem Marcina Dorocińskiego. Spot jest początkiem współpracy PZU z aktorem.
O autorze
1 min czytania 2014-05-15

PZU skupia się w komunikacji marketingowej na tym, że zapewnia spokój. Umacnia w ten sposób pozycjonowanie marki, które zostało przedstawione w ubiegłym roku.

– Chcemy, by klienci mieli do nas zaufanie i poczucie, że jesteśmy niezawodni oraz zapewniamy im spokój w każdej trudnej sytuacji. Będziemy kontynuować ten kierunek w dialogu z naszymi klientami w najbliższych latach – mówi Marta Życińska, Dyrektor Biura Marketingu w PZU.

Wizerunek Marcina Dorocińskiego doskonale harmonizuje z przekazem PZU.

– To jeden z najbardziej znanych i najlepszych aktorów. Jego wizerunek, zarówno aktorski jak i prywatny, świetnie do nas pasuje. Jest dojrzały, stabilny, przyjazny i ciepły – dodaje Marta Życińska.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W reklamach Marcin Dorociński będzie dobrym duchem. Spokojny, ciepły i sympatyczny pojawi się w stresujących dla klientów sytuacjach. Zrobi wszystko, aby skorzystali z obietnicy marki PZU – „zapewniamy spokój”.

Kampania będzie kontynuacją komunikacji dotyczącej bezpośredniej likwidacji szkód.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Koncept i kreację przygotowała agencja DDB, media zakupił Starlink.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się