Marcin Dorociński promuje PZU

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Marcin Dorociński promuje PZU

15 maja 2014 r. startuje kampania reklamowa PZU z udziałem Marcina Dorocińskiego. Spot jest początkiem współpracy PZU z aktorem.

PZU skupia się w komunikacji marketingowej na tym, że zapewnia spokój. Umacnia w ten sposób pozycjonowanie marki, które zostało przedstawione w ubiegłym roku.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

- Chcemy, by klienci mieli do nas zaufanie i poczucie, że jesteśmy niezawodni oraz zapewniamy im spokój w każdej trudnej sytuacji. Będziemy kontynuować ten kierunek w dialogu z naszymi klientami w najbliższych latach – mówi Marta Życińska, Dyrektor Biura Marketingu w PZU.

Wizerunek Marcina Dorocińskiego doskonale harmonizuje z przekazem PZU.

- To jeden z najbardziej znanych i najlepszych aktorów. Jego wizerunek, zarówno aktorski jak i prywatny, świetnie do nas pasuje. Jest dojrzały, stabilny, przyjazny i ciepły – dodaje Marta Życińska.

W reklamach Marcin Dorociński będzie dobrym duchem. Spokojny, ciepły i sympatyczny pojawi się w stresujących dla klientów sytuacjach. Zrobi wszystko, aby skorzystali z obietnicy marki PZU – „zapewniamy spokój”.

Kampania będzie kontynuacją komunikacji dotyczącej bezpośredniej likwidacji szkód.

Koncept i kreację przygotowała agencja DDB, media zakupił Starlink.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij