Wyprodukowana w Polsce reklama „2020” z Grand Prix World Media Festival w Hamburgu

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Wyprodukowana w Polsce reklama „2020” z Grand Prix World Media Festival w Hamburgu

Po raz pierwszy w 14-letniej historii festiwalu World Media Festival w Hamburgu, Grand Prix zostało przyznane za serial internetowy wyprodukowany w Polsce.

Firma Trend Micro wraz z polską agencją kreatywną Black Rabbit odebrały dziś nagrodę Grand Prix za serial internetowy pt. „2020”, na World Media Festival w Hamburgu. Była to najlepsza produkcja spośród 700 nadesłanych. Cykl dziewięciu odcinków przedstawia scenariusze wydarzeń opisany w raporcie „Projekt 2020”. Celem serialu było rozpowszechnienie treści raportu, w przystępnym języku i ciekawej formie, do szerokiego odbiorcy.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Dzięki współpracy Trend Micro i Black Rabbit, powstała nadzwyczajna produkcja ukazująca fikcyjny kraj Republikę South Sylvanii, u progu pierwszych wyborów online. Spektakularny rozwój technologiczny sprawia, że South Sylvania staje się ofiarą ataku cyberprzestępców. Fabuła serialu pokazuje jak zaawansowane technologicznie społeczeństwo radzi sobie z największym w historii atakiem hakerskim na infrastrukturę wirtualną jak i realną oraz jakie konsekwencje taki atak może za sobą pociągać.

Zwycięski serial był kręcony w Warszawie w 2013 roku, widzowie mogą w nim rozpoznać Pasaż Wiecha, Stadion Narodowy i Fabrykę Wódek Koneser.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij