YOPE rozwija sprzedaż na Amazon w Niemczech i UK

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
eCommerce

YOPE rozwija sprzedaż na Amazon w Niemczech i UK

Dynamiczny rozwój sprzedaży YOPE na niemieckim AMAZON to bilans pierwszego półrocza obecności marki na tej platformie. W okresie kwiecień-czerwiec 2021 firma zanotowała trzykrotny wzrost sprzedaży względem pierwszego kwartału tego roku, a produkty w krótkim czasie od momentu debiutu zyskały już grono lojalnych użytkowników.


Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Amazon Niemcy to dla nas ważny kanał sprzedaży, za pomocą którego docieramy  do  szerokiej grupy klientów w Europie. Istotny wzrost sprzedaży oraz bardzo pozytywny odbiór naszej oferty wśród konsumentów (YOPE zajmuje obecnie 175 miejsce w kategorii „masła do ciała”) jest motywującym argumentem za rozszerzaniem dostępnego portfolio. Dodatkowo kluczowy jest dla nas fakt, że dzięki platformom typu marketplace jesteśmy w stanie osiągnąć dużo wyższe konwersje niż w przeciętnym e-commerce (nasze sięgają 25%). Dlatego też, wraz z rosnącym brand awareness,  wprowadzamy nowe kategorie: żele do higieny intymnej oraz wybrane produkty do pielęgnacji twarzy. Wierzymy, że dzięki temu w pełni wykorzystamy nasz potencjał – ocenia Magdalena Keating, project manager marketplaces YOPE

YOPE stawia także na dynamiczny rozwój sprzedaży na brytyjskim AMAZON. W ciągu najbliższych kilku dni seria do pielęgnacji twarzy oraz kosmetyki do higieny intymnej trafią do sklepu YOPE na platformie.

– Nasza oferta spodobała się użytkownikom AMAZON.UK. Mamy świetne oceny i pozytywne komentarze. Każdego dnia produkty YOPE ogląda 0,5 mln osób, a duże zainteresowanie sprawiło, że wybrane kosmetyki już znalazły się w TOP 150 produktów  poszczególnych kategorii.  AMAZON docenił także nasze zaangażowanie w kwestie ekologii, przyznając nam certyfikat „Climate pledge friendly” – mówi Magdalena Keating

Dotychczasowa oferta YOPE na niemieckiej i brytyjskiej platformie AMAZON obejmowała żele pod prysznic, mydła w płynie, kremy do rąk, balsamy i masła do ciała, a także szampony. Wraz z wprowadzeniem nowych kategorii marka zaoferuje europejskim konsumentom kompletną gamę produktów pielęgnacyjnych.

Produkty YOPE są obecnie dostępne w 20 krajach Europy,  m.in. we Włoszech, Hiszpanii, Niemczech, Czechach, Słowacji oraz Holandii. W Azji firmowe butiki marki działają m.in. w Nagasaki w Japonii oraz Hong-Kongu w Chinach. 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij