TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Paulina i Tomek Torresowie promują Polskę w kampanii Travelist

Finaliści programu Power Couple – Paulina i Tomek Torresowie – spędzają wakacyjne miesiące w trasie. Aktorsko-muzyczny duet rozpoczął akcję „Poznaj Polskę”, w ramach której odwiedza najciekawsze miejsca w kraju, dzieląc się gotowymi wskazówkami i pomysłami na wypoczynek.
O autorze
2 min czytania 2021-07-19

Podczas wizyty w Kołobrzegu twórcy zwiedzili m.in. Muzeum Oręża Polskiego, Latarnię Morską, Kołobrzeską Fabrykę Piwa, przepiękną starówkę, ratusz, bazylikę oraz Skansen Morski. Oczywiście nie zabrakło też wizyty na plaży i zdjęć na tle zachodzącego słońca.

Paulina Łaba-Torres jest aktorką teatralną i dubbingową. Z kolei jej mąż, Tomasz Torres, to perkusista zespołu Afromental. W 2019 para pobrała się w Tanzanii, zaś prawdziwą popularność przyniósł im udział w programie „Power Couple” w telewizji TVN. W tym roku para postanowiła wziąć udział w kampanii Poznaj Polskę, która promuje krajową turystykę. Pierwszym przystankiem na ich trasie był Gdańsk, teraz zaś przyszła pora na Kołobrzeg. 

– Jest nam niezmiernie miło, że mogliśmy gościć Paulinę i Tomasza w Kołobrzegu. Dzięki swojej pozytywnej energii i ciekawości w ciągu kilku dni zdążyli bardzo dobrze poznać miasto i przekonać się, jak wiele ma do zaoferowania. Cieszymy się też, że zdecydowali się pokazać widzom nie tylko najpopularniejsze miejsca – jak latarnia morska czy plaża – ale też opowiedzieć o naszych lokalnych produktach, jak rzemieślnicze piwo z Browaru Colberg czy coraz popularniejsza Kołobrzeska Krówka, którą zaczęli nawet spontanicznie promować wśród spacerowiczów. Jestem przekonana, że ich wizyta zainspiruje innych turystów do zwiedzania Kołobrzegu w ten sposóbmówi Anna Milke z Regionalnego Centrum Kultury w Kołobrzegu.

Sami prowadzący przyznają, że choć znają miasto i odwiedzali je już wcześniej, tym razem postanowili odkryć je całkowicie na nowo. Relację z ich nadmorskiej wizyty można już obejrzeć w serwisie YouTube:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Mogłoby się wydawać, że Kołobrzegu nie trzeba reklamować, ale to nieprawda. Po roku ponad roku niepewności i funkcjonowania “w kratkę” branża turystyczna powoli staje na nogi. Dzięki takim działaniom, jak akcja Poznaj Polskę, mamy szansę zachęcić Polaków do podróżowania po kraju i wspierania polskich hoteli, samorządów oraz atrakcji turystycznych. Jeśli w rezultacie frekwencja w tym sezonie nam dopisze, będziemy mogli z optymizmem spojrzeć w przyszłość mówi Łukasz Genera, dyrektor hotelu Royal Tulip Sand w Kołobrzegu.

Cykl vlogów podróżniczych powstał z inicjatywy portalu Travelist, który kolejny rok z rzędu wspiera krajową turystykę i opisuje najciekawsze polskie destynacje. Oprócz materiałów wideo redakcja portalu bezpłatnie udostępnia podróżnym także mobilne przewodniki, rozbudowane artykuły inspiracyjne, profesjonalne zdjęcia oraz rekomendacje hoteli i miejsc noclegowych.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Kołobrzeg to bezapelacyjnie jeden z najczęściej wybieranych kierunków wśród użytkowników Travelist. Chociaż wielu Polaków dobrze zna to miejsce, chcieliśmy pokazać je w sposób wyjątkowy i tak, jak jeszcze nikt tego nie robił. Staramy się, by tegoroczna kampania Poznaj Polskę w równych proporcjach dostarczała wiedzy, inspiracji i humoru, a Tomek i Paulina doskonale utrzymują ten balans. Dziękujemy mieszkańcom Kołobrzegu za ciepłe przyjęcie i gorąco zapraszamy turystów do odwiedzenia tego nadmorskiego kurortu – dodaje Oliwia Kiermasz z Travelist.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się