Pismo. Magazyn opinii publikuje reportaż „Czy wiesz, jak kwitnie len?”

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Pismo. Magazyn opinii publikuje reportaż „Czy wiesz, jak kwitnie len?”

Redakcja Pismo. Magazyn opinii zabrała głos, zaniepokojona pogłębiającym się kryzysem klimatycznym oraz stanem jakości powietrza w Polsce. Bohaterkami reportażu Magdaleny Kicińskiej i Macieja Moskwy są kobiety – będące często cichymi świadkami historii, pozostającymi w cieniu wielkomiejskiej narracji, także w obszarze ekologii i reagowania na efekty katastrofy klimatycznej. Ich portrety można także oglądać na nośnikach reklamowych warszawskiej spółki Warexpo. 


Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Autorzy reportażu „Czy wiesz, jak kwitnie len?”, który ukazał się w najnowszym, lipcowym numerze magazynu Pismo, jako część projektu „Krok za naturą”, odwiedzili 10 miejscowości w Małopolsce, w których wskaźniki jakości powietrza są najgorsze w kraju. Wśród bohaterek projektu są lokalne liderki: sołtyski, działaczki stowarzyszeń i kół gospodyń wiejskich. Zajmują się pielęgnowaniem kultury i tradycji wsi, folklorem, rękodziełem, dziedzictwem kulinarnym, ludowym śpiewem, tańcem. Nie zamykają się jednak w przeszłości, wiele ich działań to reakcja na wielką zmianę zachodzącą obecnie na polskiej wsi, która obejmuje 93 procent terenu całego kraju. Choć ogromna i przeobrażająca całe społeczeństwo, wciąż nie jest tematem podejmowanym w głównym nurcie debaty publicznej. Rzadko też opowiadają o niej sami zainteresowani, a jeszcze rzadziej – mieszkanki wsi.

– O kryzysie klimatycznym musimy mówić, wykorzystując rozmaite narzędzia, także reklamę outdoorową, która jest demokratyczna, angażująca, bliska mieszkańcom i mieszkankom. Cieszymy się, że nasze medium, dzięki szerokiemu dotarciu do odbiorów, jest skuteczną formą walki o zmianę na lepsze – mówi Aleksandra Derc, dyrektorka Marketingu i Komunikacji Społecznej w Warexpo. 

Portrety rozmówczyń można podziwiać na spektakularnych LED space Warexpo – ekranach w przejściu podziemnym pomiędzy I a II linią metra oraz na sieci nośników smart citylight na Krakowskim Przedmieściu i na ul. Chmielnej. Współpraca partnerska pomiędzy magazynem Pismo a Warexpo trwa od kilku lat. Pierwszą wspólną realizacją był cykl reportaży Filipa Springera. 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij