Agencja OMD znalazła się na 1. miejscu w światowym rankingu COMvergence

To już drugie, po tytule najbardziej nagrodzonej agencji Cannes Lions, wyróżnienie agencji OMD na arenie międzynarodowej.
O autorze
1 min czytania 2021-07-26

W najnowszym raporcie wiodącej, niezależnej i międzynarodowej firmy badawczej COMvergence OMD Worldwide została uznana za najlepszą globalną agencję medialną na podstawie rocznych obrotów.

Opublikowany 22.07. raport 2020 Global, Regional and Country Rankings pokazuje, że OMD z obrotami 21,3 miliarda dolarów, przewyższa swojego najbliższego konkurenta o ponad 1,3 miliarda dolarów. Dodatkowo, w roku przyspieszonej transformacji cyfrowej i gwałtownego wzrostu inwestycji w e-commerce, OMD dominuje również w digitalu (8,7 mld USD).

Ranking COMvergence to drugie olbrzymie wyróżnienie OMD w tym roku. W czerwcu podczas Cannes Lions agencja otrzymała 38 nagród. Tym samym została najbardziej nagrodzoną agencją festiwalu 2021.

Komentując ostatnie nagrody OMD, dyrektor generalny Florian Adamski podkreślił, że zdobywanie nagród i dominowanie w rankingach jest jedynie produktem ubocznym tego, do czego dążymy każdego dnia: nieustannej koncentracji na lepszych wynikach biznesowych naszych klientów.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Według COMvergence, dla OMD równie dobrze zapowiada się obecny rok. W pierwszej połowie 2021 r. agencja zdobyła ponad 800 mln USD w nowo wygranych i utrzymanych przetargach (m.in. Philips, The Home Depot, Citrix i World Expo).

Słuchaj podcastu NowyMarketing