PR Lovin' rozpoczyna współpracę z marką Bracia Sadownicy

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
PR Lovin' rozpoczyna współpracę z marką Bracia Sadownicy

W czerwcu br. agencja PR Lovin’ rozpoczęła współpracę z marką Bracia Sadownicy, polską firmą oferującą soki, napoje i przekąski na bazie jabłek.

W ramach współpracy agencja PR Lovin’ odpowiedzialna jest za media relations, influencer marketing, eventy oraz akcje specjalne. Współpraca została nawiązana w wyniku rekomendacji. Umowę podpisano na czas nieokreślony.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Agencja rozpoczęła działania od obsługi PR kampanii „Bracia i Maja dla Pszczół”, w ramach której Bracia Sadownicy razem z Mają Popielarską zasiali 10 mln kwiatów w postaci łąki kwietnej. Celem kampanii jest zwiększenie świadomości społeczeństwa odnośnie roli, jaką w środowisku odgrywają pszczoły.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij