Kaufland sięga po cyfrowe narzędzia także w komunikacji wewnętrznej

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Kaufland sięga po cyfrowe narzędzia także w komunikacji wewnętrznej

Okres pandemii pokazał, jak ważna dla poprawnego funkcjonowania organizacji, a także budowania silnych więzi, jest efektywna komunikacja wewnętrzna. Aby jeszcze skuteczniej, a zarazem w nowoczesny sposób dotrzeć do pracowników z bieżącymi informacjami na temat firmy, Kaufland uruchomił aplikację mobilną Kaufland Connect platformę wymiany informacji, integracji oraz specjalnych akcji dedykowanych pracownikom.


Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Z perspektywy pracowników komunikacja wewnętrzna w czasie pandemii powinna być przede wszystkim transparentna, zrozumiała i priorytetowa[1]. Firma Kaufland od lat dba o rzetelną i regularną komunikację z pracownikami. Dotychczas informacje przekazywano głównie za pomocą standardowych kanałów komunikacji, takich jak spotkania wewnętrzne, intranet, magazyn pracowniczy „Kaufland News” czy ulotki i plakaty. Nowa platforma oferuje mobilny dostęp do najświeższych materiałów na temat życia firmy, dzięki czemu bez przeszkód mogą korzystać z niej także osoby zatrudnione w sprzedaży oraz centrach logistycznych.

– Kaufland Connect stanowi rzetelne źródło informacji o naszej firmie, a także podejmowanych przez nią działaniach. W aplikacji przewidzieliśmy przestrzeń do dyskusji na bieżące tematy, zapewniając użytkownikom możliwość komentowania wszystkich opublikowanych newsów. Priorytetowo potraktowaliśmy jednocześnie aspekt integracyjny. Dzięki funkcji filtrowania i wyszukiwania każdy może łatwo znaleźć zarejestrowanych współpracowników, a następnie skontaktować się z nimi na czacie indywidulanym lub grupowym. Użytkownicy mogą również udostępniać posty w zakładce społecznościowej K-Familia, a także brać udział w akcjach specjalnych, tj. konkursy czy ankiety – mówi Małgorzata Ławnik, dyrektor Pionu Personalnego Kaufland Polska.

Według danych z raportu HRM Institute blisko połowa polskich firm deklaruje, że w najbliższym czasie oprze swoją strategię employer brandingową na efektywnej komunikacji wewnętrznej[2]. Poza intensyfikacją działań warto jednak zadbać o odpowiednią integrację narzędzi tradycyjnych z cyfrowymi. Kaufland realizuje cele w tym obszarze wielokanałowo, dzięki czemu buduje wizerunek zaangażowanego i godnego zaufania pracodawcy, otrzymując wiele nagród z zakresu nowoczesnej polityki personalnej.


[1] Komunikacja firmowa w trakcie pandemii, Great Digital i bee DIFFERENT, 2020.

[2] Employer Branding w Polsce, HRM Institute, 2020.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij