Grzegorz Kłusek awansuje w agencji Dziadek do orzechów

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Grzegorz Kłusek awansuje w agencji Dziadek do orzechów

Grzegorz Kłusek, do tej pory new business manager w agencji Dziadek do orzechów, awansował na stanowisko head of new business.

Swoją karierę Grzegorz Kłusek zaczynał w krakowskiej agencji Brandbay, a następne doświadczenia zdobywał w OpusB. Od 2020 roku jest związany z Dziadkiem do orzechów, gdzie odpowiadał do tej pory za kontakt z nowymi klientami agencji. Awans wiąże się z poszerzeniem obowiązków o prowadzenie i nadzorowanie procesów wycen oraz przejęcie zarządzania zespołem w zakresie ofertowania projektów i kontaktu z obecnymi klientami agencji.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Grzegorz dołączył do ekipy Dziadka do orzechów w jednym z najgorszych z punktu widzenia business developmentu momentów – w środku pandemii koronawirusa. Mimo niesprzyjających w tamtym okresie warunków z jego pomocą mocno rozszerzyliśmy grono naszych klientów. Po ponad roku wspólnej pracy jesteśmy pewni, że dział new business trafia w dobre ręce – mówi Albert Stęclik, planning director & founding partner w agencji Dziadek do orzechów.

Grzegorz Kłusek współpracował z największymi polskimi i światowymi brandami, w tym Netflix, AmRest, Lajkonik, Maspex, Unilever, Coca-Cola, Canon, Costa Coffee, Pernod Ricard.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij