TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Hebe i Gliss z Fundajcą Sukces Pisany Szminką we wspólnej akcji dla wyjątkowych kobiet

O autorze
1 min czytania 2021-07-30

29 lipca wystartował plebiscyt „Rób to, co kochasz, będący wspólną akcją Hebe, marki produktów do włosów Gliss oraz Fundacji Sukces Pisany Szminką. Ta wyjątkowa inicjatywa realizowana będzie w sklepach Hebe w całej Polsce, a na celu ma wyróżnienie kobiet, które wykazują się przedsiębiorczością, realizują swoje pasje i angażują się w działalność charytatywną.

 

Fundacja Sukces Pisany Szminką skupia się na promowaniu przedsiębiorczych postaw i kompleksowym wspieraniu kobiet oraz młodzieży. Dziś, wraz ze znaną marką Gliss, ekspertem w kwestii regeneracji włosów oraz Hebe, Fundacja chce wyrazić uznanie dla kobiet, których postawa idzie w parze z wyznawanymi przez nią wartościami.

Siła, motywacja i chęć nieustannego rozwoju to cechy, dzięki którym tyle kobiet osiąga wyznaczone sobie cele, spełnia marzenia i zmienia swoją i innych codzienność na lepszą. Jest ich tak wiele wśród nas – spotykamy je każdego dnia, gdy rozwijają swoje umiejętności i poszerzają horyzonty. Są inspiracją dla innych ambitnych kobiet, pomagają im rozwinąć skrzydła. Marka Gliss i Fundacja Sukces Pisany Szminką pragną wyróżnić je w organizowanym plebiscycie.  

Akcja „Rób to, co kochasz” obejmie całą Polskę i będzie składać się z dwóch etapów. Pierwszy z nich rozpocznie się 29 lipca, a zakończy 25 sierpnia i będzie to czas na zgłoszenie swojej kandydatury. Drugi etap potrwa od 26 sierpnia do 21 września kiedy odbędzie się wyczekiwane głosowanie. W październiku ogłoszone zostaną wyniki plebiscytu. Wyłonione zostaną trzy zwyciężczynie w kategoriach: „pomoc innym”, „pasje” i „biznes”. Na uczestniczki akcji „Rób to, co kochasz” czekają imponujące nagrody – 3x 5000 zł. Ogłoszenie wyników odbędzie się podczas transmisji LIVE z Małgorzatą Rozenek-Majdan, która jest ambasadorską marki Gliss i akcji „Rób to, co kochasz”.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Od zawsze kibicuję kobiecej odwadze, kreatywności i przedsiębiorczości. Wokół nas jest tak wiele niesamowitych dziewczyn, cichych bohaterek codzienności, które często nie afiszują się ze swoją dzialalnością. Plebiscyt „Rób to, co kochasz” pozwoli nam je docenić – mówi Małgorzata Rozenek-Majdan.  

Zgłoszenia otwarte są do 25 sierpnia 2021 roku. Warunkiem zgłoszenia kandydatki do plebiscytu jest zakup produktu marki Gliss w drogerii Hebe i rejestracja paragonu na stronie www.glissrobtocokochasz.pl. Głosowanie otwarte będzie dla wszystkich. Na każdego głosującego czeka rabat na zakup produktów marki Gliss w Hebe.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się