Lanek, Jan-rapowanie, Solar i White w rapowym utworze „Znowu wieje wiatr” dla marki Żywiec

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Lanek, Jan-rapowanie, Solar i White w rapowym utworze „Znowu wieje wiatr” dla marki Żywiec

Lanek, Jan-rapowanie, Solar i White 2115 we współpracy z marką Żywiec pokazują, jak cieszyć się życiem po miesiącach pandemii. Chodzi o to, aby było lekko, bez nadęcia i zbędnych dodatków. Utwór „Znowu wieje wiatr” oraz nakręcony do niego klip gloryfikują proste momenty, którymi możemy się delektować podczas wakacyjnych miesięcy. 


Ostatni rok udowodnił nam, że warto doceniać każde, nawet najprostsze chwile i czerpać radość z codzienności. Raperzy postanowili odwołać się do tego w najnowszym kawałku „Znowu wieje wiatr”, który pokazuje, że lato to czas lekkości, spotkań z bliskimi, słońca i drobnych przyjemności. Mimo tego wakacyjnego wydźwięku, utwór kryje w sobie pewną głębię i refleksję, odnosząc się do towarzyszącego nam uczucia ulgi po spędzonych w domu miesiącach.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Na potrzeby promocji utworu „Znowu wieje wiatr” powstał teledysk w reżyserii Andrzeja Stepouoisa. Całość utrzymana jest w wakacyjnym klimacie – jest słonecznie, bez pośpiechu i nadęcia.

– Żywiec Jasne Lekkie przekonuje, że do życia można podchodzić na lekko, a traktowanie go z pewnym dystansem jest źródłem radości i apetytu na życie – mówi Emilia Wróblewska-Hunek, brand manager marki Żywiec. – To dlatego zdecydowaliśmy się nawiązać współpracę z raperami, którzy stworzyli utwór o jasnych stronach życia i urokach wakacyjnego czasu – dodaje Wróblewska-Hunek.

Koncepcja utworu i teledysku to efekt współpracy SBM Label oraz agencji Live i Feeders, która odpowiada także za kreację oraz działania marki w kanale digital. Teledysk wyreżyserował Andrzej Stepouois, za produkcję odpowiada Filmprodukcja, a postprodukcję – Human Art. Kampanie dla Żywca planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Działania PR prowadzi agencja HOPE.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij