Decathlon uruchamia marketplace

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Decathlon uruchamia marketplace

Producent sprzętu sportowego i sieć sklepów sportowych Decathlon to lider omnichannel w Polsce. Marka chce zachęcić jak najwięcej osób do uprawiania sportu, dlatego zdecydowała się otworzyć swój ekosystem na zewnętrznych partnerów, którzy będą angażować się w rozwój sportu nad Wisłą. Na decathlon.pl powstał właśnie pierwszy sportowy marketplace, na którym będzie można kupić produkty od partnerów Decathlon.

 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Decathlon obecny jest w Polsce od 20 lat. Obecnie obroty firmy wynoszą w naszym kraju 2 mld zł, z czego ponad 27% to obrót w kanale digital. Teraz marka chce jeszcze bardziej wzmocnić ten obszar, uruchamiając na swojej stronie marketplace. Ekspert w dziedzinie sportu zaprosi do współpracy wielu partnerów dostarczających jakościowe produkty w dobrych cenach.

Decathlon będzie dużym wsparciem dla partnerów. Poza wiedzą i doświadczeniem pomoże również w logistyce i serwisie. Produkty kupowane przez marketplace początkowo będą wysyłane do klientów przez partnerów Decathlonu, ale w kolejnych etapach planowane jest włączenie własnej logistyki do procesu marketplace. Decathlon zajmie się także obsługą ewentualnych zwrotów oraz będzie wsparciem w działaniach promocyjnych i marketingowych, zwiększając rozpoznawalność swoich partnerów oraz zapewniając im dostęp do rynków europejskich.

– W Decathlonie mocno stawiamy na współpracę z firmami tak samo dobrymi lub lepszymi niż Decathlon, a także na wspieranie lokalnych społeczności. Marketplace to kolejny krok, aby pomóc rodzimym przedsiębiorcom w dalszym rozwoju. Dodatkowo to także doskonała wiadomość dla miłośników sportu. Dzięki rozwojowi platformy marketplace na decathlon.pl będą oni mogli kupić jeszcze więcej sportowych produktów w przystępnych cenach, a w przyszłości skorzystać również z dodatkowych usług oferowanych przez Partnerów Decathlon Marketplace – mówi Paweł Ptasznik, lider marketplace Decathlon Polska.

Decathlon od lat stara się partycypować w rozwoju polskiej gospodarki. Chcąc odbudować rynek rowerowy po kwarantannie, nawiązał współpracę z marką Romet, wprowadzając część jej asortymentu do swoich sklepów. Dodatkowo, w sklepach Decathlon można znaleźć produkty innych rodzimych marek, w tym m.in. Purella Superfoods i SFD.

– Wierzę, że Decathlon może pełnić rolę akceleratora biznesu w branży sportowej w Polsce i bardzo mi na tym zależy. Poprzez platformę marketplace i efekt synergii będziemy w stanie, wraz z partnerami, rozwijać polskie firmy i jednocześnie jeszcze lepiej realizować misję Decathlon w Polsce – mówi Wojciech Zięba, CDO Decathlon Polska.

Teraz na fanów sportu czekać będzie jeszcze więcej produktów – wszystko dzięki zbudowanemu właśnie marketplace’owi.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij