Carrefour startuje z promocją swojej aplikacji

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Carrefour startuje z promocją swojej aplikacji

We wtorek 3 sierpnia rozpoczyna się nowa kampania radiowa Carrefour promująca aplikację Mój Carrefour. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Arena Media (Havas Media Group).

W nowej kampanii sieć handlowa promuje swoją aplikację – Mój Carrefour. Każdy, kto ją zainstaluje, znajdzie tam kupon na zrobienie zakupów w dowolnym dniu tygodnia z 10% rabatem. Regulamin akcji promocyjnej, która zakończy się z końcem sierpnia, dostępny jest na stronie carrefour.pl. Kampania potrwa dwa tygodnie i będzie realizowana na 15” spocie w stacjach grupy RMF, Agory, Eurozetu oraz Time. Planowaniem mediów zajęła się agencja Arena Media, należąca do Havas Media Group, produkcją spotu agencja K2.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij