YouTube Works Awards: jurorzy zachęcają do zgłoszeń w serii filmów kreatywnych

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
YouTube Works Awards: jurorzy zachęcają do zgłoszeń w serii filmów kreatywnych

Ruszyły zgłoszenia do pierwszej polskiej edycji konkursu YouTube Works Awards. Która kampania na YouTube okazała się najbardziej efektywna i który pomysł kreatywny doceni jury? Zależy to od zgłoszonych projektów, które od 15 lipca do 15 września mogą wpływać od wszystkich agencji marketingowych, mediowych, kreatywnych, a także marketerów i niezależnych twórców. Do wzięcia udziału w YouTube Works Awards zapraszają jurorzy w kreatywnych  filmach.

 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

YouTube Works Awards to konkurs organizowany przez Google w partnerstwie z Kantarem, który wyłoni najefektywniejsze i najbardziej kreatywne polskie kampanie na platformie YouTube wyświetlane od 1 stycznia 2020 do 30 czerwca 2021. Konkurs odbywa się w tym roku w Polsce po raz pierwszy, a zgłoszenia są całkowicie bezpłatne. 

Nagrody zostaną przyznane w październiku, w 5 kategoriach: Multiscreen Excellence, Ingenious Insight, Action Driver, Creative Effectiveness oraz Small Budget, Big Results. Jury wskaże także zwycięzcę Grand Prix konkursu, czyli kampanię, która w najbardziej kreatywny, przemyślany, spójny i efektywny sposób wykorzystała YouTube do zrealizowania celów biznesowych.

– Wśród zgłoszonych kampanii będziemy szukać takich, które z jednej strony wyróżniają się doskonałym pomysłem kreatywnym lub są oparte na solidnych danych i insightach, a z drugiej strony wykorzystały YouTube, aby zrealizować założone cele biznesowe. YouTube to platforma, która daje ogromne możliwości dotarcia do widzów, dlatego, w zależności od kategorii, ocenimy także to, jak ten potencjał został wykorzystany. Ostatnie miesiące sprawiły, że wielu marketerów nie tylko zredefiniowało swoją strategię komunikacji, ale także zmieniło proporcje w swoim media mixie, w szerszym zakresie wykorzystując takie kanały digitalowe jak YouTube. Jesteśmy bardzo ciekawi zgłoszonych projektów i liczymy na emocjonujące obrady – mówi Dorota Cudna-Sławińska,  chief commercial officer Kantar.

Pełen skład jury znajduje się na stronie konkursu.

Kreatywne zaproszenie do zgłoszenia

Zgłoszenia do YouTube Works Awards ruszyły 15 lipca na stronie konkursu, zaś teraz jurorzy oraz przedstawiciele YouTube w serii filmów kreatywnych zapraszają do udziału agencje, domy mediowe, działy marketingu oraz niezależnych twórców.

Stylistyka filmów nawiązuje do charakteru YouTube jako platformy reklamowej, w której bardziej liczy się pomysł niż wysokość reklamowego budżetu. W spotach wystąpili przedstawiciele YouTube: Iwona Piwek (Video Sales Head), Rafał Kudriawcew (Industry Head) oraz Piotr Paluchowski (Agency Lead), a także trójka jurorów: Karolina Kałużna (Co-founder & Creative Director Przestrzeń), Daniel Duniak (Marketing Director AZA Group) i Adam Oskaldowicz (Partner & CEO Performance Media).

– Zależało nam na tym, aby w spotach promujących YouTube Works pokazać również „kuchnię” tworzenia kreatywnych i efektywnych kampanii na YouTube. Dlatego w filmie „Pottery Iwona Piwek podczas zajęć z garncarstwa mówi wprost, że kreatywność na YouTube przynosi efekty, w spocie „Golf” Rafał Kudriawcew po doskonałym uderzeniu golfowym wskazuje na potencjał platformy, który pozwala na precyzyjnie targetowanie reklam, a w „Drifcie” Piotr Paluchowski podczas spektakularnych popisów umiejętności siedzącej za kierownicą rajdowczyni Gosi Prus przypomina zgodnie z wynikami badań, że pierwsze 5 sekund reklam na YouTube jest kluczowe dla uwagi odbiorcy i co za tym idzie, efektów kampanii. W każdym spocie obok pracowników YouTube wystąpili Jurorzy tegorocznej edycji – mówi Olga Kudryk, product marketing manager z Google Polska.

Za pomysł i przygotowanie kampanii oraz spotów odpowiada agencja 180heartbeats + JUNG v MATT, a za zakup mediów oraz kontakt z mediami agencja komunikacji Monday. Filmy będą promowane online, na portalach i w mediach społecznościowych.

Kampanie w  konkursie YouTube Works Awards można zgłaszać od 15 lipca do 15 września 2021 roku, wypełniając formularz na stronie konkursu: https://yt.be/worksplUdział w konkursie jest bezpłatny.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij