Warmiński majstersztyk – olsztyński Browar Kormoran rusza z nową kampanią wizerunkową

O autorze
1 min czytania 2021-08-04

Niespieszne warzenie piwa, klasyczne receptury, eksperymentowanie na bazie własnego doświadczenia, a przede wszystkim rzemieślnicze podejście do całego procesu – to cechy, którymi charakteryzuje się olsztyński Browar Kormoran i które od lat doceniają klienci. Tego lata marka chce szerzej pokazać swoje rzemieślnicze produkty. Browar rusza z nową kampanią wizerunkową, promującą Warmiński Majstersztyk, czyli wakacyjną odsłonę bezalkoholowych radlerów.


Regionalny Browar Kormoran z Olsztyna  jest znany z tego, że od lat tworzy piwa oparte tylko na naturalnych składnikach, opierając się pokusie produkcji przemysłowej.

– Prawda o produkcie i sposobie jego wytworzenia jest dla nas najważniejsza. Chcemy pokazać ją naszym klientom i opowiedzieć o naszej recepturze na warmiński majstersztyk – podkreśla Paweł Błażewicz z Browaru Kormoran.

Kampania wizerunkowa jest elementem nowej strategii pozycjonującej Browaru. Jej motywem przewodnim jest hasło „Warmiński Majstersztyk, czyli dzieło mistrza”. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Tworzenie piw i radlerów daje nam niesamowitą satysfakcję. To wyjątkowe uczucie – gdy z wody, słodu, chmielu i drożdży tworzy się smak, który sprawia radość.  Nie bez znaczenia jest także miejsce. Warmia i Mazury, gdzie tworzymy nasze piwa, pozwalają celebrować te chwile w wyjątkowych okolicznościach przyrody. I chcemy to pokazać szerzej w Polsce. W kampanii prezentujemy bezalkoholowy radler Gorzka Pomarańcza. Wprowadziliśmy go na rynek w zeszłym roku i od tej pory cieszy się on dużym uznaniem naszych klientów. Obserwujemy też dynamiczny wzrost rynku piw bezalkoholowych i chcemy być na nim obecni z naszymi rzemieślniczymi, regionalnymi produktami  – podkreśla Paweł Błażewicz.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Po raz pierwszy Browar Kormoran w komunikacji wykorzystuje narzędzia ATL – billboardy w Warszawie i Olsztynie oraz reklamę w regionalnej telewizji i radiu. Będą one wspierane przez działania w internecie, głównie w mediach społecznościowych. Kampania ruszyła 1 sierpnia 2021. Za koncepcję, kreację i zakup mediów odpowiada agencja Lenart interactive, zdjęcia Jakub Obarek. W procesie kształtowania nowej strategii marki uczestniczył butik strategiczny Marka Staniszewskiego Heuristica.