Mateusz Bachłaj wcześniejsze doświadczenie zdobywał w TVN 24 oraz w krakowskiej agencji WĘC Public Relations, z którą był związany przez blisko trzy lata na stanowiskach PR executive, senior PR executive oraz PR Specialist – Teamleader. Od 2017 roku odpowiadał za działania dla firm związanych z branżą gamingową, esportową i technologiczną. Wśród obsługiwanych klientów znajdowały się takie marki jak Acer, Predator, ADATA, XPG, a także Polska Liga Esportowa i Fantasyexpo.
Od czerwca 2020 roku pracował w nazwa.pl jako PR manager, gdzie był odpowiedzialny za przegląd i realizację strategii komunikacyjnej spółki, integrację kanałów marki, działania kryzysowe, PR korporacyjny, PR produktowy, media relations, realizację planów mediowych oraz współpracę z liderami opinii i influencerami.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Mateusz Bachłaj w Kool Things koordynuje obsługę public relations marki Razer, a w szczególności planuje działania dla zespołu PR. Do jego obowiązków będzie należało także zarządzanie międzynarodową kampanią PR, którą agencja zrealizuje na rzecz chinskiego potentata mediowego, koncernu Bilibili.