Medme tworzy najzdrowsze miejsce w Internecie – nowa identyfikacja wizualna serwisu

Medme tworzy najzdrowsze miejsce w Internecie – nowa identyfikacja wizualna serwisu
Medme.pl, jeden z największych serwisów o zdrowiu w Polsce, przeszedł rebranding. Nowy logotyp i identyfikacja wizualna symbolizują profesjonalizm, troskę o zdrowie swoich czytelników, jak i dynamiczny rozwój usług serwisu.
O autorze
2 min czytania 2021-08-11

Medme.pl przeszło ewolucję, by być jeszcze bliżej swoich czytelników. Dzięki nieustannemu rozwojowi, nie jest to już jedynie poradnik, ale również sklep medyczny z produktami dla zdrowia i urody. Dodatkowo czytelnicy zyskają także możliwość konsultacji lekarskich online w partnerskiej przychodni Dimedic. Misją portalu jest kompleksowe zaopiekowanie się pacjentem.

Jak wygląda nowe Medme? By jeszcze lepiej spełnić oczekiwania użytkowników, postawiono na profesjonalne otoczenie UX (user experience) i UI (user interface). Portal składa się z części poradnikowej oraz sklepu online.

Nowa kolorystyka poradnika skupia się przede wszystkim na ultrazielonym, ponieważ jest on identyfikowany głównie ze zdrowiem oraz ciemnej zieleni, podkreślającej profesjonalizm i wiedzę. Z kolei w sklepie Medme dominuje kolor pomarańczowy, który oznacza energię, dynamiczny rozwój oraz pobudza klienta do aktywności.

– W Medme.pl łączymy merytoryczne artykuły z odpowiedzią na potrzebę Czytelnika, oferując dopasowane produkty w sklepie medycznym. Dzięki takiemu rozwiązaniu Czytelnik może dokonać kompleksowych zakupów w jednym miejscu. Nowy wygląd ma pomóc w intuicyjnym korzystaniu z naszego serwisu – komentuje Joanna Barczykowska-Tchorzewska, redaktor naczelna portalu Medme.pl i wiceprezes spółki Pharma Partner Sp. z o.o., która jest wydawcą serwisu.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Nowe możliwości i stale rosnąca oferta

Dodatkowo, poza zmianą kolorystyki, nowy logotyp zawiera znak plusa, który symbolizuje przede wszystkim rozwój Medme. Z poradnika, który zapewniał rzetelne artykuły, w portal kompleksowo dbający o zdrowie, oferujący użytkownikom również dostęp do sklepu z ofertą 130 000 produktów dla zdrowia. Ale na tym nie koniec. Czytelnicy Medme zyskali dostęp do konsultacji online po przeczytaniu artykułu, dzięki współpracy z przychodnią telemedyczną Dimedic.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– W Medme.pl przykładamy ogromną wagę do rzetelności treści, które są weryfikowane przez specjalistów. Często jednak po przeczytaniu artykułu, pacjent czuje potrzebę skonsultowania się z lekarzem, dlatego w nowym Medme, dzięki partnerstwu z przychodnią telemedyczną Dimedic, istnieje możliwość umówienia szybkich konsultacji z lekarzem online. Pacjenci będą mogli nie tylko skorzystać z konsultacji online, ale także przedłużyć receptę – mówi Joanna Barczykowska-Tchorzewska.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Przychodnia wykorzystując nowoczesną technologię, zapewnia wygodny dostęp do wysokiej jakości opieki zdrowotnej.

– Nawiązując strategiczną współpracę z serwisem Medme.pl, chcemy dotrzeć do szerokiego grona Pacjentów, by zapewnić im łatwy i bezpieczny dostęp do lekarza, na wyciągnięcie ręki za pomocą telefonu – mówi Maciej Szwajcowski, CEO Dimedic Limited.

Profesjonalne wsparcie

Projektując nowy layout serwisu, największą uwagę skupiono przede wszystkim na ocenie i odczuciach użytkowników. Dlatego, redaktorzy Medme przed rebrandingiem zapytali o opinię swoich czytelników, przeprowadzając badanie w serwisie. Wyniki jednoznacznie wskazały, że nowy logotyp odzwierciedla tematykę strony oraz buduje profesjonalizm marki. Kojarzy się z tematyką medyczną, a do tego jest czytelny i nowoczesny.

Za kreatywną stronę projektu odpowiada agencja DOGZ.design, która specjalizuje się w budowaniu wizerunku marek.

– Medycyna bliżej Ciebie”, claim opracowany dla Medme.pl idealnie oddaje główną myśl, big idea, która towarzyszyła nam w całym procesie projektowania. Zależało nam przede wszystkim na graficznym ujęciu połączenia lifestyle’owego charakteru artykułów z realną wiedzą medyczną. “Plus” zastosowany w logo odnosi się nie tylko do branży medycznej, ale też symbolizuje „pojemność” marki, która oprócz części poradnikowej ma również własny sklep. Zastosowany zabieg pozwala na poszerzenie spektrum działania marki w przyszłości— opowiada Maciej Łomnicki, art director oraz współzałożyciel studia DOGZ.design.

 

Medme.pl to założony przez spółkę Pharma Partner w 2011 roku portal o zdrowiu i zdrowym stylu życia. Pharma Partner jest częścią Pelion Healthcare Group, największej firmy z branży ochrony zdrowia w Polsce.

Medme.pl to:

  • Poradnik. Ponad 6 tys. rzetelnych i merytorycznych artykułów na temat chorób i profilaktyki, podzielone na 7 sekcji: zdrowie, badania, parenting, odżywianie, psychologia, seks, a także uroda i sport.
  • Sklep online – z wciąż rosnącą ofertą produktów z szeroko pojętych kategorii: zdrowia, opieki zdrowotnej, urody, sportu.
  • Przychodnia online – serwis Medme.pl umożliwia skorzystanie z konsultacji lekarskich online w partnerskiej przychodni telemedycznej.

 

Artykuł powstał we współpracy z Medme.pl