Toyota łączy sport i samochody w kreatywnej kampanii

Toyota łączy sport i samochody w kreatywnej kampanii

Toyota stworzyła kampanię, w której łączy dwie dziedziny – rozgrywki sportowe i samochody. Seria fotografii oddaje ducha sportu, jednocześnie ukazując detale ze świata motoryzacji.

Toyota, jako oficjalny sponsor Igrzysk Olimpijskich w Tokio, stworzyła kampanię, która kreatywnie nawiązuje do zakończonych niedawno rozgrywek sportowych.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Wraz z meksykańską agencją Ferrer marka stworzyła kampanię składającą się z serii dziesięciu fotografii łączących tematykę sportu i motoryzacji. W kreatywnej kampanii chodzi jednak o coś więcej niż o przedstawienie sportowców na tle samochodu.

Każde ze zdjęć przedstawia różne dyscypliny sportowe, nawiązując do designu samochodu. W rezultacie na fotografiach widać m.in., jak łuczniczka „strzela” za pomocą pasa bezpieczeństwa, nurek skacze z krawędzi bagażnika, na pasie startowym sprintera znajdują się pedały samochodu, a bokser uderza w fotel samochodowy jak w worek treningowy.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij