Httpool wyłącznym partnerem reklamowym Tripadvisor na 10 rynkach europejskich, w tym w Polsce

Httpool została wyłącznym partnerem serwisu Tripadvisor - największej na świecie platformy podróżniczej, notowanej na NASDAQ – w zakresie sprzedaży reklam na 10 rynkach europejskich, w tym w Polsce.
O autorze
2 min czytania 2021-08-12

– Partnerstwo Httpool z Tripadvisor otwiera nowe możliwościdla reklamodawców w Polsce, jak i na dziewięciu innych europejskich rynkach: w Austrii, Czechach, Danii, Finlandii, Grecji, Norwegii, Rosji, Szwecji i Szwajcarii. Szczególnie dotyczy to firm z branży turystycznej i „okołoturystycznej”, ale oczywiście nie tylko ich. Na rynku Polskim jesteśmy partnerem sześciu platform społecznościowych: Twitter, LinkedIn, Snapchat, Spotify, TikTok i Brainly; możliwość współpracy i reprezentowania Tripadvisor poszerza nasze portfolio o kolejny bardzo ciekawy kanał do realizacji strategii naszych klientów – mówi Justyna Duszyńska, CEO Httpool Polska.

Tripadvisor – najpopularniejsza platforma dla podróżujących po świecie – oferuje marketerom najwyższy poziom brand safety i szeroką paletę formatów reklamowych, które pozwalają maksymalnie nieinwazyjnie i kontekstowo prowadzić komunikację marketingową, szczególnie brandom działającym w obszarach takich jak: lotnictwo, hotelarstwo, telekomunikacja, finanse, motoryzacja, ale również oferujących produkty konsumenckie etc.

– Jesteśmy bardzo zadowoleni, że możemy udostępnić bardzo ciekawą ofertę platformy Tripadvisor reklamodawcom na rynkach europejskich – mówi Aljoša Jenko, dyrektor generalny Httpool – To ważne wydarzenie, szczególnie w kontekście obecnej sytuacji na świecie. Branża turystyczna stoi przed bezprecedensowymi wyzwaniami, a nasza oferta może być częścią palety rozwiązań pomagających firmom odnosić biznesowe sukcesy w tych niełatwych czasach.

– Tripadvisor odegrał kluczową rolę w działaniach komunikacyjnych wielu marek z branży turystycznej i jesteśmy bardzo podekscytowani, że możemy rozszerzyć nasze usługi reklamowe na 10 rynków europejskich, we współpracy z Httpool – powiedziała Christine Maguire, Wiceprezes i Dyrektor Generalna działu Global Media w Tripadvisor – Podróżnicy korzystający z platformy Tripadvisor to tak naprawdę najbardziej zaangażowani i wartościowi konsumenci, a więc i najbardziej poszukiwana przez marketerów grupa docelowa. Nasze partnerstwo z Httpool pozwoli lepiej komunikować się międzynarodowym markom z potencjalnymi klientami w Europie i Rosji.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Równolegle z powierzeniem 10 rynków europejskich firmie Httpool, dwa inne rynki – włoski i hiszpański – powierzone zostały firmie IMS, również należącej do holdingu Aleph. Httpool to największy na świecie globalny partner reklamowy czołowych platform społecznościowych. Firma wchodzi w skład Aleph Holding, działając na ponad 70 rynkach na całym świecie. Jest przedstawicielem reklamowym największych platform społecznościowych, wśród których są m.in. Facebook, LinkedIn, Twitter, Tik Tok, Snapchat czy Spotify.

Httpool ma też w swoim portfolio autorską technologię Wise.Blue – bardzo popularne narzędzie do skutecznej reklamy na Twitterze (także oficjalny partner API Twittera), używane przez największych reklamodawców na całym świecie. Httpool ma siedzibę główną w Wielkiej Brytanii, jednak strategicznie i długofalowo celem firmy jest budowanie silnych zespołów lokalnych, współpracujących z reklamodawcami i firmami „w terenie”. Lokalne i regionalne biura Httpool znajdują się w Europie Środkowej, krajach skandynawskich, krajach bałtyckich, Bałkanach, Rosji i WNP oraz w regionie Azji i Pacyfiku. W 2020 roku Httpool obchodził 20-lecie działalności.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się