PUMA prezentuje zupełnie nową odsłonę projektu PUMA Talents

Dwa identyczne teledyski powstały w ramach lokalne inicjatywy PUMA Talents. Bohaterami tegorocznej edycji zostali Hodak i Kukon, którzy przygotowali dwa zupełnie różne utwory, połączone w jeden obrazek.
O autorze
1 min czytania 2021-08-16

Efektem współpracy Hodaka i Kukona z marką są identyczne teledyski do dwóch solowych utworów raperów. To pierwsza tego typu realizacja! W ten sposób PUMA zaprasza djednego świata, w którym artyści, bez względu na różniący ich styl, mogą zaprezentować swój talent od autorskiej strony. Video klipy opowiadają historię głównych bohaterów, Kukona i Hodaka, którzy utknęli w pętli nawracających zdarzeń. Artyści wcielają się w rolę dozorców sklepu z antykami, gdzie są świadkami nadzwyczajnych sytuacji: imprezy pełnej nietypowych postaci, powtarzającej się gry na jednorękim bandycie czy pojedynku szachowego z tajemniczą dziewczyną. Teledyski ukazały się 10 sierpnia na oficjalnych kanałach YouTube Hodaka oraz Kukona, a utwory także w serwisach streamingowych.

Kampanię przygotowała agencja high&, która jest odpowiedzialna za jej kreację, produkcję oraz przebieg. Działaniami PR oraz komunikacją zajęła się agencja teal., a zakupem mediów dom mediowy HAVAS. Projekt PUMA Talents ma na celu wspieranie najciekawszych artystów muzycznych młodego pokolenia, jednocześnie pokazując ich w nieoczywistych współpracach. Do tej pory marka zaprezentowała 4 warte uwagi edycje z rozpoznawalnymi twórcami z Polski i nie tylko.

W klipach Kukona i Hodaka pojawia się jeden z najnowszych modeli marki PUMA, Wild Rider, który inspirowany jest ruchem miejskiego życia. Obaj artyści to reprezentanci nowej fali polskiej sceny rapowej. Hodak, tworzący pod skrzydłami wytwórni Def Jam Recordings Poland, zadebiutował swoim pierwszym albumem

„Custom” zaledwie rok temu. Wystarczyło to jednak by tak w krótkim czasie zgarnąć przychylne opinie oraz wierne grono słuchaczy. Kukon posiada na swoim koncie liczne współprace oraz kilka znakomitych wydań, dzięki którym znalazł się na 8 pozycji światowej listy debiutów Spotify.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Osoby odpowiedzialne za realizację materiałów video oraz zdjęć:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Client: PUMA | Katarzyna Węsławowicz, Natalia Pelczar, Marta Tymińska

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Agencja i produkcja: high&

Koncepcja kreatywna: Piotr Kujda, Kasia Sierka / high&

Director: Mateusz Miszczyński

DOP: Łukasz Łatanik

Producer: Katarzyna Sierka / high&

1st AD: Bogusław Bielański

Production Assistant: Małgorzata Sarzyńska, Katarzyna Jendrysik

Set manager: Judyta Staniszewska

Casting: Katarzyna Jendrysik

Edit: Krzysztof Jr Fischer

Color Grading: Piotr Nowicki

Postproduction: Human Ark

Online: Łukasz Skórski

Postproduction manager: Olga Ładna-Toeplitz

Set Designer: Kuba Kowalczyk

Costume Designer: Marta Morzy

Costume Assistant: Weronika Jeleń, Małgorzata Wejna

Make up & Hair: Anna Słowińska, Dominik Szatkowski

MUAH Assistant: Natalia Brzęczkowska

Steadicam: Marcin Guzak

Focus Puller: Marek Paduch

Camera Assistant: Grzegorz Tatar

DIT: Piotr Szymański

Gaffer: Darek Barwiejuk