Pracownicy Pyszne.pl otrzymają karty Takeaway Pay od Adyen

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Pracownicy Pyszne.pl otrzymają karty Takeaway Pay od Adyen

Adyen, globalna platforma płatnicza wyda karty dla Pyszne.pl – głównego marketplace w sektorze gastronomii w Polsce i jednego z liderów regionu. Dzięki partnerstwu pracownicy Pyszne.pl zyskają karty przedpłacone (Takeaway Pay Card), z których środki przeznaczą na wydatki związane z posiłkami.

Jak wynika z badania Edenred IPSOS, aż 75% badanych uważa, że karty żywieniowe to najbardziej preferowany benefit, jaki pracodawca może zaoferować zatrudnionym w ramach współpracy. Aż 82% pracowników stwierdza, że pozytywnie wpływają one na życie firmowe. Pomagają m.in. rozprawić się z palącą dla wielu przedsiębiorców kwestią, jaką jest analiza pracowniczych wydatków. Według danych SpendJournal rozpatrywanie przeciętnego wniosku o zwrot kosztów zajmuje średnio 20 min. Z kolei 1 na 5 raportów dot. pracowniczych wydatków zawiera błędy, a ich korekty zajmują kolejne 18 min[1]. Pracownicy muszą mieć możliwość wykonywania swojej pracy w sposób elastyczny i wygodny, a właściciele firm posiadać przejrzysty i szczegółowy wgląd w wydatki firmy.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Pyszne.pl od lat umożliwia klientom zamawianie posiłków z szerokiej oferty restauracji. Firma stawia kolejny krok i od dziś oferuje swoim pracownikom karty Takeaway Pay. Dzięki nim zyskają oni możliwość zamawiania i opłacania posiłków m.in. podczas dojazdów do pracy, podróży służbowych lub regularnych spotkań na świeżym powietrzu, bez konieczności raportowania wydatków. Pierwszy etap wdrożenia zakłada wprowadzenie kart przedpłaconych dla pracowników w Europie do końca tego roku. Produkt będzie początkowo dostępny dla nowych i obecnych klientów korporacyjnych w Polsce, Holandii i Niemczech, a wkrótce także w kolejnych krajach. Skorzystać z niego będzie można w wybranych lokalach gastronomicznych, które akceptują karty Maestro i Mastercard.

Adyen Issuing to rozwiązanie umożliwiające wydawanie kart pod własną marką i wpierające obsługę wydatków, dzięki któremu całym procesem firmowych płatności można łatwo zarządzać w ramach jednej platformy. Pozwala to na większą elastyczność w użyciu wydawanych kart oraz w zarządzaniu wydatkami w czasie rzeczywistym. Adyen dostarcza wirtualne i fizyczne karty do swoich partnerów, dzięki czemu firmy zyskują większą kontrolę i możliwość analizy przepływów pieniężnych zarówno do dostawców, jak i tych, wychodzących od pracowników.

– Dzięki Adyen Issuing pracownicy mogą robić zakupy w setkach tysięcy restauracji i sklepów offline – bez konieczności raportowania wydatków. Bez względu na to, czy przebywają w domu, w podróży czy odwiedzają lokale gastronomiczne, Takeaway Pay jest benefitem, który zapewnia im najbardziej kompleksowe korzyści – powiedział Imad Qutob, Sr. dyrektor ds. rozwiązań korporacyjnych w Pyszne.pl.

– Cieszymy się, widząc coraz więcej wdrożeń naszego rozwiązania do wydawania kart. Adyen Issuing nie tylko ułatwia pracownikom i klientom Pyszne.pl robienie zakupów oraz spożywanie posiłków, ale także wspiera zespoły HR, które mogą z łatwością korzystać z przejrzystej i natychmiastowej analizy pracowniczych wydatków – komentuje Jakub Czerwiński, VP CEE w Adyen.

Wraz z Partnerstwem z Pyszne.pl, Adyen ogłosił wyniki finansowe za pierwsze półrocze 2021 roku. W pierwszym i drugim kwartale firma przetworzyła wolumen transakcji na poziomie 216 mld euro, co oznacza wzrost o 67 % rok do roku. Zysk przed opodatkowaniem (EBITDA) wyniósł 272.7 mln euro (wzrost o 65%). Firma odnotowała wzrost w pierwszej połowie roku głównie dzięki obecnym klientom i długoterminowym utrwalającym się trendom takim jak Unified Commerce, cyfryzacja i bezgotówkowe metody płatności. W Polsce, Adyen nadal rozwija swoją działalność z zespołem 7 pracowników w Warszawie i wspiera nowo pozyskanych lokalnych i międzynarodowych klientów, takich jak LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton, Nivea czy AirBnB.

Pełne wyniki finansowe za pierwsze półrocze 2021 r. oraz związany z nimi list do akcjonariuszy można znaleźć na stronie adyen.com/ir.


[1] Global Business Travel Association, HRS, Time and cost for an expense report.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij